У нашому житті бувають моменти, коли попри всі наші намагання руйнуються плани, ми втрачаємо гроші, самоповагу і впевненість у собі.
- Нам дуже важко утриматися від суперечки з клієнтом, коли на нас виливається лавина несправедливих претензій та критики.
- Нас постійно «протискають» у ціні авторитетні та статусні клієнти.
А ще ми регулярно стаємо жертвами маніпуляцій усіх, кому не лінь:
- незадоволених клієнтів, які зривають на нас свій негатив, а ми нічого не можемо сказати у відповіть,
- родичів та друзів, які постійно позичають у нас гроші без повернення та відверто використовують,
- нашого керівництва, підлеглих та навіть власних батьків та дітей!
22.05.2014 я провела закритий вебінар: «Як працювати з претензією: маніпуляціям – стоп», на якому ми детально пропрацьовували та зразу застосували:
- універсальний алгоритм роботи з критикою та претензією,
- прості та дієві методи протидії маніпуляціям та тиску,
- стратегію перетворення претензій клієнтів на джерело наших прибутків та продажу,
- техніки зведення до мінімуму майбутніх претензій клієнтів ще на початку спілкування.
Та ще багато інших важливих, дієвих, а головне – простих методів, завдяки яким можна нарешті сказати “стоп”:
- емоційному вигоранню,
- зруйнованим угодам через претензії та критику,
- постійному відчуттю провини, помилки та дискомфорту,
- поширенню несправедливих негативних відгуків про вас і вашу компанію.
Ось деякі відгуки, які учасникі семінару написали прямо в чаті онлайн, що люди взяли для застосування:
Олена:
1. погоджуватися з клієнтом “умовною згодою”,
2. не давати маніпулювати собою,
3. Заборонені слова,
4. (о, це просто супер!) аналіз Берна.
Усе зрозуміло і практично!
Наталя:
Як протидіяти маніпуляціям, використовуючи позиції батько-дорослий-дитина. Завжди розмовляти з іншими як рівний партнер.
Тарас: Уміти слухати - це мистецтво і … талант!
Віталій: Одесса - за якоря! Анализ Берна - взрыв мозга!
Ірина: Все зрозуміло, практично і дуже ВЧАСНО!
Виталий! Рада буду видеть вас на всех своих мероприятиях, насчет экономии времени – это вы подметили верно. Именно так я и задумывала свои онлайн-курсы: все свои наработки и опыт вложить в удобный онлайн-формат. Давать людям самую суть без “воды”, чтобы все завтра можно было применять и сразу получать результат.
Уважаемая Людмила, честно благодаря Вам поменял свое мнение о “Вебинарах”.Принял участие 22.05.2014 : «Як працювати з претензією: маніпуляціям – стоп». И должен сказать очень доволен стилем подачи информации. В небольшой промежуток времени получилось вложить и раскрыть все что многие растянули бы на несколько суток. Для людей которые считают не допустимым терять время , Вы станете не заменимым помощником. Спасибо и жду рассылки на Ваши следующие вебинары.
Шановні колеги! Щиро вдячна за теплі відгуки! Бажаю вам вдалих продажів та хороших клієнтів! Щоб ніхто вами не маніпулював. І навіть із самими статусними і авторитетними людьми ви завжди розмовляли на рівних! Людмила Калабуха
Очень понравилась тема. Я работаю в сфере прямых продаж, и часто общаюсь с людьми, которые настроены по-разному: хотят тебя научить чему-нибудь, жалуются, высказывают претензии и т.д. , одним словом пытаются манипулировать тобой… После вебинара я пересмотрел модель общения между людьми, понимаю, как вести разговор с клиентом, и применяю на практике знания, полученные на семинаре. Спасибо анализу Берна. Спасибо Мила.
Дмитро Добровольський ( магістр МВА, дипломований спеціаліст в сфері проведення тренінгів, тренер-викладач)
Тема – дуже актуальна.
Подача матеріалу чітка, змістовна, зрозуміла.
Корисно для всіх видів діяльності.