Як збільшити кількість грошей у бізнесі? - основний запит моїх клієнтів
Як бізнес-тренер, що навчає продавців правильно продавати, ще багато працюю з підприємцями, які звертаються до мене на консультації.
Крім багатьох маркетингових акцій, які ми впроваджую, я завжди наполягаю на тому, що ви самі та кожна людина з вашої компанії – це потужний рекламний канал вашого бізнесу!
Вам та всім вашим працівникам потрібно просто грамотно розказувати людям про свою діяльність. Розказувати про те, в якій чудовій компанії ви працюєте, і так залучати всіх стати вашими клієнтами.
Саме з такого запиту і народився тренінг – “Самопрезентація – приклад тексту, який приносить гроші”.
Тема самопрезентації користується великою популярністю та дає чудові результати як в корпоративному, так і у відкритому форматі.
А почалося все з того, що мені самій потрібно було на численних заходах - від урочистих подій і зустрічей однокласників до виступів на радіо і на телебаченні – вміти чітко пояснити: чим же я все-таки займаюся?
А ще я хотіла показати не процес, а результат від моєї діяльності.
Так як же пояснити людям, хто такий бізнес-тренер, та ще в одним реченням?
Я почала з визначення своє цільової аудиторії: кому корисні мої послуги.
В мене їх 2:
- компанії, які мають персонал – я проводжу тренінги для продавців та менеджерів з продажу
- та підприємці, яких я консультую з питань збільшення продажів та прибутків у їхній справі.
А зараз час конкретики і нема в людей часу вислуховувати довгі промови. Тому мені була потрібна чітка самопрезентація – приклад тексту, на основі якого я могла би допомогти створити самопрезентації для моїх клієнтів.
Це було не просто! Та я ніколи не здаюся!
І розмірковувала я так.
Крок 1. Чітко назвати своє ім’я.
І не просто ім’я, а прізвище також. Бо ми не Катюха чи Танюша, не Ромчик чи Бодя, а серйозні ділові люди, з якими можна і треба мати справу.
Тут все зрозуміло. Я – Людмила Калабуха.
Крок 2. Наша ЦА.
Моя цільова аудиторія (люди, якім потрібні мої послуги) – це ті, хто що-небудь продають.
Крок 3. Що я роблю.
Чим саме я займаюся? Що саме я продаю? Що я пропоную людям?
Я вирішила відійти від тих шаблонних фраз - “пропоную” або “надаю послуги”.
Ви зауважили, як тільки ми почули, що нам щось хочуть запропонувати, зразу виникає бажання припинити будь-яке спілкування як по телефону, так і особисто! Думка у нас одна - зараз будуть “впарювати”!
Крок 4. В чому суть моєї роботи?
А тепер питання: в чому я допомагаю людям? Чим корисний бізнес-тренер, як це сказати так, щоб зрозуміло було навіть 10-річній дитині?
Жалівся на днях мій один друг – smm-менеджер, що ніяк не може пояснити своїй бабці, в чому полягає його робота. А вона переживає, що не має в дитини гідного заняття собі на хліб заробити. 🙂
Відповідь проста і геніальна: я допомагаю людям заробляти більше грошей!
А моя діяльність – це допомога людям!
Отже, так народилася перша частина моєї самопрезентації:
Людмила Калабуха, бізнес-тренер, бізнес-консультант – допомагаю всім, хто що-небудь продає (це опис моєї ЦА).
Крок 5. Як я це роблю?
Тепер треба пояснити людям - за рахунок чого я це їм можу забезпечити. Яким чином відбувається моя діяльність?
За рахунок проведення тренінгів з продажів для персоналу та консультацій підприємців.
Ось я і охопила свою ЦА, яку визначила на початку.
Крок 6. Заклик до дії.
Добре, я розказала, чим я займаюся. Але я професійна людина і знаю, що будь-яке рекламне звернення, в тому числі і такий приклад тексту, як самопрезентація, має необхідний компонент – заклик до дії!
Я бізнес-тренер, я маю не тільки розказати, які техніки продажів дійсно дієві і спрацюють саме в бізнесі замовника, я маю зробити так, щоб учасники тренінгів захотіли це втілювати в своїй роботі – дійсно почали більше продавати.
Як це зробити? Це дитині можна сказати – “копай”, і дитина буде копати, бо мама так сказала. І то, далеко не кожна)))
А дорослі люди тим і відрізняються від дітей, що їм для того, щоб щось зробити, потрібна причина!
Крок 7. Причина звернутися.
Отже, створюємо заклик до дії із конкретною причиною для вашої ЦА, чому до вас треба звернутися.
Тут озвучуємо основний запит вашої цільової аудиторії – чого вона прагне?
Які мрії і потреби за допомогою своїх послуг, продуктів чи ідей ви можете закрити?
В моєму випадку – це збільшення продажів!
Люди просто мріють, щоб їх діяльність була затребувана, а їхні товари розбирали як гарячі пиріжки.
І якщо я можу в цьому їм допомогти, так треба про це просто зрозуміло сказати!
Я це побачила так:
Якщо ви хочете, щоб ви та ваш персонал (тут я окреслила детальніше свою цільову аудиторію – підприємці та їх менеджери) продавали ваші послуги, товари та ідеї так, щоб до вас завжди стояли черги, звертайтеся! Я знаю, як це зробити!
Ось так виглядає моя самопрезентація.
Саме так і народився мій тренінг “Самопрезентація - приклад, який приносить гроші”.
З цим тренінгом я вже об’їхала пів України: його замовляють як у відкритому форматі для форумів і конференців (в тому числі і міжнародних), так в корпоративному - для окремих компаній.
Ось вам самопрезентація – приклад тексту, який написала мені моя учасниця після майстер-класу.
А ось ще одна самопрезентація – чудовий інформативний приклад тексту від учасниці моїх навчальних програм:
Маєте простий дієвий алгоритм, як в 2 речення за 30 секунд розказати про себе і дати чітко зрозуміти людині, чим ви займаєтеся і чим ви їй можете бути корисні.
Я же говорю таке:
“Людмила Калабуха, бізнес-тренер, бізнес-консультант, допомагаю всім, хто що-небудь продає, заробляти більше грошей.
Якщо ви хочете, щоб ви або ваш персонал продавали ваші товари, послуги та ідеї так, щоб до вас завжди стояли черги, - звертайтеся, я знаю як це зробити!”.
Маєте простий відтестований дієвий приклад тексту!
Напишіть в коментарях свої самопрезентації!
Впевнена, що серед читачів мого блогу ви знайдете собі клієнтів, як це зробили ті, хто виклав свої роботи в мене на сторінці Facebook!
Я чекаю!