Згадайте, як ви вітаєтеся, коли телефонують до вас?
Мова йде про привітання по телефону при вхідному дзвінку!
Чомусь багато хто думає, що “де-де, а у привітанні вже нічого складного немає, і тут нічому тренуватися”.
Щоб не потрапити в пастку своєї зарозумілості, як це одного разу трапилося зі мною, пропоную переглянути своє “привітання”.
Його формула проста і складається з 4-х пунктів:
- Назва компанії.
- Ваша посада або назва відділу (якщо такий є).
- Ім’я, а лише потім Прізвище.
- Власне само привітання.
Чому така формула?
Згадаємо себе: ми кудись телефонуємо і вже відчуваємо невеликий стрес, адже збираємося спілкуватися з незнайомою людиною!
Будь-яке непорозуміння ще більше посилює напругу!
А якщо використати таку формулу - будь-яка людина, що подзвонила вам, отримає повну інформацію, куди і до кого вона потрапила, а значить, буде спокійною.
І це вже збільшує наші шанси вдало продати! Це вже просуває продаж упред!
Ваше красиве привітання - створює враження! Адже перше враження створюється саме за час звучання першої фрази!
Назва компанії - так само підвищує довіру.
Саме слово “компанія” говорити не обов’язково, якщо “ім’я” вашої компанії достатньо відомо. Та якщо назва компанії містить слова, які без контексту можуть внести певну плутанину: “Будячок” або “Розумничка”. Якщо не сказати” компанія “, вас можуть неправильно зрозуміти. Не варто ускладнювати життя клієнтові й собі.
Більшість людей (нас) чомусь соромляться назви своєї позиції в компанії. Дарма!
Про заборонені слова, які руйнують ваші продажі, а ви про це навіть не здогадуєтеся – читайте тут.
Озвучування своєї позиції підвищує ваш статус.
Ваше прізвище говорить про те, що ви людина з Прізвищем, а не ресепшніст!
Спочатку Ім’я, а потім Прізвище, так простіше сприймається і менше ризику, що не почують Ім’я.
Наприклад:
Компанія «Євротюнінг», менеджер по роботі з ключовими клієнтами Андрій Ігнатов, добрий день!
Або:
«Джі-Сі-Бі Груп», відділ продажів, Марина Петренко, добрий день!
Компанія “Елекс”, відділ постачання, Спепан Боровик, добрий день!
Є два варіанти, вітаючись, озвучувати час доби:
- До 17.00 казати – “Добрий день” / “Доброго дня”.
- Після 17.00 – “Добрий вечір!”/ “Доброго вечора”.
А можна взагалі схитрувати і вже першою фразою ще більше “продати” себе як чудового фахівця і компанію як прогресивну!
Як переконувати співпрацювати в саме з вами саме на ваших умовах - неймовірна історія від всесвітньо відомого майстра переконання, з якими мені пощастило спілкуватися на трансатлантичному лайнері посеред Антлантики – читайте тут.
Навіть після 17.00 використати варіант “Добрий день”:
- по-перше, це звучить м’якше і менш офіційно (по-дружньому),
- і, по-друге, часто є чудовим приєднанням!
Уявіть, 21:00, ви на робочому місці, лунає дзвінок, і ви говорите:
Компанія «Стар Лайн», відділ по роботі з клієнтами, Остап Хвиля, добрий день!
І чуєте у відповідь:
- Який же день? Вже вечір, ніч майже.
- У мене робочий день! А він завжди добрий! - Дружелюбно відповідаєте ви.
Я ще не зустрічала жодної людини, яка б у відповідь на таке приєднання не посміхнулася!
Як найкраще вимовляти вітання:
- усміхаючись;
- однією загальною фразою, з маленькими паузами між кожним кроком;
- з висхідною інтонацією на словах «Добрий день».
Розкрию секрет, як самостійно навчитися вимовляти привітання з висхідною та ще позитивною інтонацією.
Уявіть, що ви знайшли на безлюдній вулиці конверт. Озирнулися навкруги, підняли і розгорнули:
а там дві тисячі доларів !!!
Ви здивувалися, зраділи і, не замислюючись, випалили: «Нічого собі!”.
Впевнена, ви вигукнете саме таку фразу!
А ще будьте пильні, і не повторюйте стратегічних помилок, як герой історії про продавця, від якого пішла клієнтка, тримаючи в кішені 10 тис. $ і чому це сталося – читайте тут!
Спробуйте:
Компанія «така-то», відділ продажів, Ім’я Прізвище, нічого собі!”.
А тепер замість «нічого собі!» підставте «Добрий день!», і клієнти будуть вважати, що ви їм радієте так само, як конверту з двома тисячами доларів!
А які хитрощі використовуєте ви для кращого залучення клієнтів по телефону?
Поділіться в коментарях!