12140912_901070879961689_2784933440509911853_o

У мене на тренінгу завжди цікаво - тому  такий результат!

Згадайте, як ви вітаєтеся, коли телефонують до вас?

Мова йде про привітання по телефону при вхідному дзвінку!

Чомусь багато хто думає, що “де-де, а у привітанні вже нічого складного немає, і тут нічому тренуватися”.

Щоб не потрапити в пастку своєї зарозумілості, як це одного разу трапилося зі мною, пропоную переглянути своє “привітання”.

Його формула проста і складається з 4-х пунктів:

  • Назва компанії.
  • Ваша посада або назва відділу (якщо такий є).
  • Ім’я, а лише потім Прізвище.
  • Власне само привітання.

 

Чому така формула?

Згадаємо себе: ми кудись телефонуємо і вже відчуваємо невеликий стрес, адже збираємося спілкуватися з незнайомою людиною!

Будь-яке непорозуміння ще більше посилює напругу!

А якщо використати таку формулу - будь-яка людина, що подзвонила вам, отримає повну інформацію, куди і до кого вона потрапила, а значить, буде спокійною.

І це вже збільшує наші шанси вдало продати! Це вже просуває продаж упред!

Ваше красиве привітання - створює враження! Адже перше враження створюється саме за час звучання першої фрази!

 

Назва компанії - так само підвищує довіру.

Саме слово “компанія” говорити не обов’язково, якщо “ім’я” вашої компанії достатньо відомо. Та якщо назва компанії містить слова, які без контексту можуть внести певну плутанину: “Будячок” або “Розумничка”. Якщо не сказати” компанія “, вас можуть неправильно зрозуміти. Не варто ускладнювати життя клієнтові й собі.

Більшість людей (нас) чомусь соромляться назви своєї позиції в компанії. Дарма!

 

Про заборонені слова, які руйнують ваші продажі, а ви про це навіть не здогадуєтеся – читайте тут.

 

Озвучування своєї позиції підвищує ваш статус.

Ваше прізвище говорить про те, що ви людина з Прізвищем, а не ресепшніст!

Спочатку Ім’я, а потім Прізвище, так простіше сприймається і менше ризику, що не почують Ім’я.

Наприклад:

Компанія «Євротюнінг», менеджер по роботі з ключовими клієнтами Андрій Ігнатов, добрий день!

Або:

«Джі-Сі-Бі Груп», відділ продажів, Марина Петренко, добрий день!

Компанія “Елекс”, відділ постачання, Спепан Боровик, добрий день!

 

 

Є два варіанти, вітаючись, озвучувати час доби:

  • До 17.00 казати – “Добрий день” / “Доброго дня”.
  • Після 17.00 – “Добрий вечір!”/ “Доброго вечора”.

 

А можна взагалі схитрувати і вже першою фразою ще більше “продати” себе як чудового фахівця і компанію як прогресивну!

 

Як переконувати  співпрацювати в саме з вами саме на ваших умовах - неймовірна історія від всесвітньо відомого майстра переконання, з якими мені пощастило спілкуватися на трансатлантичному лайнері посеред Антлантики – читайте тут.

 

Навіть після 17.00 використати  варіант “Добрий день”:

  • по-перше, це звучить м’якше і менш офіційно (по-дружньому),
  • і, по-друге, часто є чудовим приєднанням!

 

Уявіть, 21:00, ви на робочому місці, лунає дзвінок, і ви говорите:

Компанія «Стар Лайн», відділ по роботі з клієнтами, Остап Хвиля, добрий день!

 

І чуєте у відповідь:

- Який же день? Вже вечір, ніч майже.

- У мене робочий день! А він завжди добрий! - Дружелюбно відповідаєте ви.

Я ще не зустрічала жодної людини, яка б у відповідь на таке приєднання не посміхнулася!

 

 

 Як найкраще вимовляти вітання:

  • усміхаючись;
  • однією загальною фразою, з маленькими паузами між кожним кроком;
  • з висхідною інтонацією на словах «Добрий день».

 

Розкрию секрет, як самостійно навчитися вимовляти привітання з висхідною та ще позитивною інтонацією.

Уявіть, що ви знайшли на безлюдній вулиці конверт. Озирнулися навкруги, підняли і розгорнули:

а там дві тисячі доларів !!!

 

Ви здивувалися, зраділи і, не замислюючись, випалили: «Нічого собі!”.

Впевнена, ви вигукнете саме таку фразу!

 

А ще будьте пильні, і не повторюйте стратегічних помилок, як герой історії про продавця, від якого пішла клієнтка, тримаючи в кішені 10 тис. $ і чому це сталося – читайте тут!

 

Спробуйте:

Компанія «така-то», відділ продажів, Ім’я Прізвище, нічого собі!”.

А тепер замість «нічого собі!» підставте «Добрий день!», і клієнти будуть вважати, що ви їм радієте так само, як конверту з двома тисячами доларів!

 

А які хитрощі використовуєте ви для кращого залучення клієнтів по телефону?

Поділіться в коментарях!