Дізнайтесь, як більше продавати і заробляти! Я знаю, як це зробити і навчу вас!

Отримайте безкоштовний доступ до серії відеоуроків для збільшення ваших продажів та доходів

Професійна підготовка

Training for business, Core business school, NBtraining та інші професійні курси. 

Як підприємець – я знаю ціну часу і грошам. Я даю тільки ту інформацію, за яку сама б платила гроші. 

Більше інформації про мене…

 

Понад 1000 менеджерів та підприємців із 10 країн пройшли офлайн та онлайн навчання

Все так просто і так працює! Отриманий результат після тренінгу перевершив всі мої очікування! Продаємо набагато більше з азартом і задоволенням! 

Лариса Бейко, директор салону подарунків «Le Present», Київ.

Решта відгуків…

 

Понад 30 корпортативних клієнтів

b06ba4427b589d6b7bc922c7037c1130

ТОВ “Маркетинг і Комунікації”, Львів

Кейси i подяки від компаній

 

Свіжі статті з бізнес-блогу

Цікаві і правдиві бізнес-історії з життя, безліч корисних технік, прикладів, кейсів, порад
Гульоватий Ігор, директор інтернет-магазину вживаних автозапчастин для іномарок AUTO-ZLOM, Львів

Гульоватий Ігор, директор інтернет-магазину вживаних автозапчастин для іномарок AUTO-ZLOM, Львів

- Я 20 років ріжу машини і продаю автозапчастини. В мене є великий досвід і мене тяжко щось навчити нового, що я ще не випробував на клієнтах. Та Людмилі вдалося не тільки навчити нового моїх працівників, а і мене. Будемо використовувати аналіз потреб, нові способи залучення та переконання клієнтів, роботу з запереченнями та проблемними клієнтами. Тренер професійно підходить до своєї роботи.

Хто такі покоління Альфа і в чому відмінність від поколінь X,Y,Z?

Хто такі покоління Альфа і в чому відмінність від поколінь X,Y,Z?

Покоління Альфа Калабуха

 

Які особливості покоління Альфа допоможуть вам правильно їм продати свій товар.

Покоління Альфа - діти, народжені після 2010 року. Діти покоління Z (кому зараз до 30), покоління Y (до 45) і внуки та правнуки X (люди, старші 50 років). Вони мають особливий характер і свою місію.

 

Детально про теорію поколінь X,Y,Z, я пишу тут

 

Так, багато мам з покоління Y родили цих дітей вже після 30-40 років. Коли зробили кар’єру, реалізували свої амбіції і заробили всі необхідні матеріальні блага.

 

Покоління Альфа

 

Саме тому матеріальні цінності діти покоління Альфа сприймають як належне. Вони виросли в суспільстві, де вже задоволені всі базові потреби.

 

Звичайно, життя сучасної людини не можливо уявити без соцмереж. А як зробити так, щоб вони працювали на вас і на ваш імідж, розказувала в ранковому шоу телеканалу “Київ”.

 

 

Як їм продавати?

Вони не затримують свою увагу на чомусь одному і постійно поглинають гігабайти все нової і нової інформації. Тому в техніках продажу поколінню Альфа важлива лаконічність та постійні нагадування про себе.

 

Виграються ті бренди, які у воронках продажу взаємодію побудують поступово, ненав’язливо. Припинять спамити і при цьому залишаться в полі зору. Зможуть зацікавити, заохотять вступити в діалог та дати можливість реалізуватися клієнтам на своїх майданчиках.

 

Детально про техніки перекнання та роботу із запереченнями я розказую у своєму відеотренінгу “Робота із запереченнями клієнтів”.

 

 

 

Тільки ставши частиною їхнього життя ви зможете отримати їхню увагу, прихильність та провести по воронці продажу до угоди. А старі техніки продажу: “купи це, бо тільки так ти виділишся і будеш крутим”, з цим поколінням не спрацюють.

 

Їм властива багатозадачність і нетерплячість. Тільки натиснули кнопку і вже хочуть мати відповідь/товар/результат. Щоб відповідати запитам покоління Альфа і продавати їм, компаніям змінюватися треба вже. Головний канал комунікації – це інтернет.

 

А як уникнути маніпуляцій в бізнесі та в житті і “дотягнути” тих, хто подзвонив, до покупки або до потрібної нам дії, розказувала в телеефірі 8 каналу - “Бізнес-каналу для всієї родини” в Києві.

 

 

Як з ними домовлятися?

Вони не стануть нічого робити з примусу. Точно знають, чого не хочуть. Щоб їм щось продати, треба знайти те, що їх мотивує та надихає.

Вони готові прийняти ваші правила гри тільки, якщо їм це цікаво та зрозуміло, для чого їм це робити.

Для покоління Альфа не існує формальностей та субординації. Рамок та авторитетів. Не посади, соціальний статус чи приналежність до певної групи зможуть викликати у них повагу та бажання наслідувати. А тільки ваш образ життя, погляди, яких ви притримуєтеся, та цінності, які транслюєте. А це вже більше, аніж просто техніки продажу.

 

Про те, як домовлятися з ким завгодно і про що завгодно, вміти відмовити, коли це необхідно, і завжди викликати повагу, пишу у своїй книзі “Почніть говорити “НІ”. Моя книга увійшла в ТОП-10 кращих книг України в категорії “Бізнес. Економіка. Успіх” згідно 19 Всеукраїнського рейтингу “Краща книга України 2017”.

 

Покоління Альфа

Як вони впливають на батьків?

Покоління Альфа – це покоління Google babies. Вони знають, як користуватися Youtube раніше, ніж навчилися читати та писати. А смартфон чи айпед – іграшка, яка потрапляє їм до рук ще до року. Їх свідомість відмовляється сприймати, що колись не було мобільних та інтернету.

 

Ось пост моєї подруги, в якої ростуть 2-є з покоління Альфа.

 

Покоління Альфа

 

———————————————————————–

 

 

 

Раніше виробники та продавці будь-яких товарів будували техніки і воронку продажів для батьків дітей. А також спрямовували свої рекламні звернення до них.

 

Тепер діти самі все можуть вибрати і навіть замовити в інтернеті. Значить для успішних продажів треба навчитися зацікавлювати настільки юних клієнтів і будувати воронку продажів саме для них. І саме діти Альфа вже формують вибір своїх батьків, а не навпаки, як це було завжди. І продавати потрібно саме їм. Настала епоха нових технік продажу.

 

А як робити бізнес саме в Україні та особливості саме українського підприємництва, я детально пишу тут.

 

Тренінг Людмили Калабухи

Як вони сприймають світ?

Саме вони – справжні люди 21 століття: врівноважені, позитивні, неагресивні.

Вони виросли з інтернетом, для них не існує культурних та політичних кордонів чи відмінностей. Вони гнучкі і толерантні.

 

Ми залишаємо їм знищену, засмічену планету та купу політичних і релігійних конфліктів. І саме їм доведеться це все розв’язувати та вичищати.

 

Тому вже змалечку для них характерні висока соціальна відповідальність та свідомість. Вони притул займуться проблемами світового значення – тероризмом, екологією, збереженням ресурсів, які майже вичерпані нами, їх попередниками.

 

Як провести успішні переговори, розказувала в телеефірі ТРК “Чорноморська” в Києві.

 

Здоров’я покоління Альфа.

Але при всьому оптимізмі, вчені б’ють на сполох – через сидячий спосіб життя та постійне перебування в гаджетах проблема ожиріння розростеться до небувалих масштабів. Та вони зможуть замінити собі будь-який орган, зробивши його на 3D принтері. Виростити собі нове тіло і замінити його, звернувшись по допомогу до фахівців, професії яких ще не вигадали, з матеріалів, які ще не придумали.

 

Ох, і цікаве нас чекає майбутнє! І воно будується вже, нашими дітьми та онуками – новітнім, креативним, гнучким та позитивним поколінням Альфа.
———————————————————————–

 

Як зпробляти в соцмережах без реклами та технічних знань – тренінг у Івано-Франківську

Як зпробляти в соцмережах без реклами та технічних знань – тренінг у Івано-Франківську

6.07.19 у Івано-Франківську пройшов мій тренінг “Як заробляти в соцмережах без реклами та технічних знань”. Ми розглянули такі питання:

- Facebook та Instagram? Де більше грошей?
- Час для постів, що саме і як часто писати та на яких ресурсах викладати згідно вашої сфери діяльності?

- Структура поста, який збере сотні уподобань та десятки поширень і збережень.

- Як історія Попелюшки заробить вам гроші і привабить клієнтів? І
- Де знайти фанатів та перших підписників початківцям?

- Критика та тролі – як реагувати, щоб зберегти репутацію, нерви та заробити гроші і піар?

 

Наступний тренінг на цю тему буде у Львові 27.07.19 (суб.) 19.00-20.30 на Бандери, 8

Квитки 360 грн. Купити тут 

 

По питаннях співпраці дзвоніть 067 750 38 28

Давайте спілкуватись в соцмережах

 

 

Як заробляти в соцмережах

Як заробляти в соцмережах

Тренінг “Продажі і переговори по телефону” в В2С та В2В, Львів

Тренінг “Продажі і переговори по телефону” в В2С та В2В, Львів

4.07.19 у Львові  в Торгово-промисловій палаті (найавторитетнішій бізнес-спільноті регіону) пройшов тренінг “Продажі і переговори по телефону: що приносить гроші, а не стрес”. Зібралися підприємці та менеджери з продажів зі всієї України. Ми детально розібрати вхідні, вихідні та холодні дзвінки як в В2С так і В2В продажах. І я пишаюся результатами моїх учасників тренінгу.

По питаннях співпраці дзвоніть 067 750 38 28

Давайте спілкуватись в соцмережах

 

Продажі по телефону

Продажі по телефону

Продажі в інтернет-магазині вживаних запчастин для іномарок

Продажі в інтернет-магазині вживаних запчастин для іномарок

Продажі в інтернет-магазині

Продажі в інтернет-магазині

29.06.19 у Львові відбувся тренінг для інтернет-магазину вживаних автозапчастин для іномарок AUTO-ZLOM. Навіть власники, які працюють в цьому бізнесі 20 років відзначили корисні інструменти, які були пропрацьовані на тренінгу.

По питаннях співпраці дзвоніть 067 750 38 28

Давайте спілкуватись в соцмережах

 

 

Як продади всі номери в готелі? – тренінг для готелярів в Одесі

Як продади всі номери в готелі? – тренінг для готелярів в Одесі

Людмила Калабуха

Людмила Калабуха

27.06.19 В Одесі пройшов треніг продажів в сфері гостинності для менеджерів та керуючих Premier Hotel Geneva, готелів “Моцарт-груп”, «Gagarinn», “Айвазовський”, Sinfonia Del Mare, “Континенталь”,  Orange Hotel, UNO Design Hotel “Як продати всі номери в готелі”.

По питаннях співпраці дзвоніть 067 750 38 28

 

Давайте спілкуватись в соцмережах

 

 

 

Участь як бізнес-блогера в Всеукраїнському фестивалі блогерів “Дніпровський пост”

Участь як бізнес-блогера в Всеукраїнському фестивалі блогерів “Дніпровський пост”

Дніпровський пост

Дніпровський пост

Єдина зі Львова брала участь у Всеукраїнському фестивалі ТОП-блогерів України #Дніпровськийпост 15-16.06.19 в Дніпрі разом із блогерами-мільйониками та зірками шоу-бізу.

- Ми не запрошували дітей багатих батьків, коханок/дружин багатих чоловіків, які тільки і роблять, що постять своє безхмарне життя та качають губи, дупи і груди.

Нам потрібні люди, які змінюють світ, надихають і ведуть за собою - сказали організатори про те, як проводився відбір. Пишаюся, що моя діяльність бізнес-тренера настільки високо оцінена.

 

По питаннях співпраці дзвоніть 067 750 38 28

Давайте спілкуватись в соцмережах

Як стати брендом в інтернеті без реклами та технічних знань – розказала в Чернівцях

Як стати брендом в інтернеті без реклами та технічних знань – розказала в Чернівцях

Chernivtsi Business Study

Chernivtsi Business Study

13-14.06.19 в Чернівцях я доповідала на Chernivtsi Business Study - форум для підприємців, що проводив Вінницький Клуб Ділових Людей та ЄБРР: консультації для малого бізнесу в Україні.

По питаннях співпраці дзвоніть 067 750 38 28

Давайте спілкуватись в соцмережах

Ірина Цісар, директор мережі кондитерських-пекарень BISCOTTI

Ірина Цісар, директор мережі кондитерських-пекарень BISCOTTI

- Тренер надзвичайно заряджає працівників енергією та бажанням працювати. І що найголовніше - дає конкретні інструменти. Особливо відмічу: формування допродажів, правильний підхід до клієнта на всіх етапах, робота з запереченнями. Як наші менеджери, так і я - здивувалися, как швидко минули 8 годин тренінгу! Настільки було динамічно, цікаво, корисно, захопливо. А ще відзначу, як Людмила професійно нейтралізувала “бунт на кораблі” щодо страху менеджерів “тиснути” на клієнта, тобто пропонувати додаткові продукти до основного замовлення. Рекомендую.

Наталя Горбаль, директор ТзОВ “КЕРАМА МАРКЕТ”

Наталя Горбаль, директор ТзОВ “КЕРАМА МАРКЕТ”

- В перший же день після тренінгу наші менеджери сміливо і професійно продали віп-сантехніку, позиції, які вони раніше боялися пропонувати. Зрозуміли, що всі методи та техніки продажів реально працюють, повірили в свої сили і надихнулися. Плануємо працювати із Людмилою надалі. Рекомендую.

Записи вебінарів про продажі та експрес-поради

Алгоритм: Як зробити так, щоб нас зразу взяли заміж?

Робота з запереченнями клієнтів:

Як проходять тренінги Людмили Калабухи: користь і позитив!