Після тренінгу для лідерів ринку рекламних послуг "Артпром"

Після тренінгу для лідерів ринку рекламних послуг “Артпром”

«Як вам пощастило!».

Цей інструмент переконання можна і потрібно використовувати не тільки для підвищення продажів, а й у повсякденному житті.

Мені часто пишуть і говорять учасники вже після того, як я провела тренінги для продавців у тій чи іншій компанії: «Завдяки технологіям , почутим на вашому тренінгу продажів, я стала не тільки набагато більше продавати, а й краще переконувати  рідних і близьких у своїх ідеях!

Тепер інші зі мною  набагато частіше погоджуються, і при цьому витрачається менше зусиль і нервів.

Навіть азартний вогник з’явився:
«То що, слабо? Спасибі!».

Нерідко всі, хто працює в продажах, зустрічаються з подібною ситуацією:

Ми віртуозно вступили в контакт із клієнтом, чесно з’ясували його потреби, артистично провели презентацію, а клієнт каже:

«Усе чудово, мені все зрозуміло, але ви - перший магазин, куди я зайшов, хочу подивитися ще по інших, спасибі. До побачення!».


Що ж робити, просто опускаються руки, і ти дійсно розумієш, що людині треба порівняти пропозиції, вибираючи оптимальну.

Відповідь проста: як завжди, перехоплювати ініціативу.

 

Перемагає той, у кого активніша позиція.

 

Ви впевнені у своєму продукті, у своїй компанії і в своєму професіоналізмі? Дійте!

Не дивіться пасивно, як клієнт спливає з рук до більш наполегливих продавців.

 

Завжди в усіх переговорах перемагає той, у кого - ініціатива.

 

Приклади :
- Я ще не дивився в інших місцях.
- Значить, вам пощастило, і потрапили відразу в найправильніше місце!

 

- Я прийшов тільки подивитися.
- Чудово, я із задоволенням вам усе покажу!

 

- Я ще не визначився, мені треба подумати.
- Багато клієнтів, які до нас потрапляють уперше, говорять те ж саме. А потім повертаються і нарікають: “Чому ви відразу не сказали, що у вас найбільший вибір і кращі ціни, ми стільки часу даремно витратили”. Я впевнений, що й ви повернетеся.

 

- Я хочу подивитися ще, може, знайду щось краще.
- Вам подобається ця модель? Вона вам підходить? Це знак! Ця модель у нас в єдиному екземплярі, і колір, і розмір ваш. Скільки людей уже хотіли її купити, але вона чекала свого господаря: вас!

 

 

Що чує клієнт :

1 . Ви професіонал своєї справи і ваша спокійна впевненість надзвичайно піднімає цінність вашої пропозиції.

2 . Часто людям просто необхідна чиясь експертна думка, щоб зробити вибір.Так уже склалося, що більшість людей - імітатори. Їм дуже важліво знати, що рішення, які збираються прийняти вони, вже прийняло багато людей. Їм потрібні, часто підсвідомо, соціальні докази їхньої правоти.
3 . Ви берете на себе частину відповідальності за вирішення клієнта, і цим полегшуєте його життя.

 

Навіть якщо ця конкретна людина в даний час у вас не купить (що малоймовірно!), ви зробили все, що від вас залежало, ви професійно «відпрацювали» клієнта.

 

Ви не передавали нікому ініціативу. Ви - молодець!

 

Цікаво дізнатися вашу думку, як можна діяти в подібній ситуації?

Напишіть в коментарях, у якій сфері ви працюєте і як ви “відпрацьовуєте” своїх клієнтів?