Урок 3/3: “Як підвищити свою вартість як професіонала”.

Завдання після 3 уроку:

- напишіть в коментарях про помилки продавців, свідками яких я доводилося бути, та враження, які справляли на вас такі продавці,

- розкажіть, що взяли в роботу, як і де це використовували, та який був результат.

Чекаю на ваші коментарі та запитання, з повагою, Людмила Калабуха.

 

Кожному, хто виконає ДЗ всіх трьох уроків і запише це у коментарях знизу, 
я надам безкоштовну скайп консультацію (15 хв.) за Вашим запитом.

6 коментарів

  1. kalabukha

    Цілком зрозуміла реакція! А потім люди дивуються: чому продажів нема? Чому клієнти не приходять 2 раз?

    Відповісти
  2. Оксана

    У магазині електроніки раз чула, як менеджер “з’ясовував стосунки” з жінкою, яка прийшла здати товар за гарантією – на цілком законних підставах. бажання колись щось купляти у цьому магазині раз і назавжди відпало.

    Відповісти
  3. Лиза

    Я знаю продавца, который очень любит нарушать правила 2 и 5, но почему-то продаж у него все равно достаточно)

    Відповісти
    • kalabukha

      Правило 2: не вгонять клиентов в депрессию – этого сейчас не купите, а завтра можете умереть;
      Правило 5: не просить у клиентов денег взаймы и не жаловаться на проблемы в компании и проблемы личного характера, и у этого продавца достаточно продаж. Значит у него имидж человека, у которого покупают из жалости, он четко видит клиента, на которого это действует. Такой метод имеет право на жизнь. Только это не мой путь и не путь моих учеников – успешных, востребованных людей, которые своим видом и поведением притягивают успех, привлекают обеспеченных платежеспособных клиентов и удачу. Пускай попробует разнообразить арсенал воздействия на клиентов, тогда продаж будет не достаточно, а гораздо больше.

      Відповісти
      • Лиза

        Вряд ли смогу передать ваш совет, но спасибо, теперь мне понятно – раньше успехи этого человека были для меня загадкой.

        Відповісти
        • kalabukha

          По опыту, чем болшим количеством техник и инструментов человек владеет, тем он более “универсальный солдат”. Нужно уметь копать, уметь не копать (как в том анекдоте), тогда успех будет там, где у других уже давно опустились руки.

          Відповісти

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *