Згадайте ситуацію з досвіду, коли ви “вискочили зі штанів” – продали, задоволений клієнт розрахувався, щиро дякуючи за добре зроблену роботу.
Це саме те, чого ми прагнули – закріпитися на ринку, здобути репутацію професіоналів, збільшити продажі!
Як це все можна зруйнувати в одну мить?
Неправильно прийняти комплімент!
Задоволений клієнт каже нам: “Мені дуже подобається,
- як ви пошили мені це плаття,
- змонтували шафу,
- вчасно доставили замовлення,
- викопали криницю,
- постригли та зробили зачіску,
- обладнали цех новими станками! Дякую! Я радий, що вибрав саме вас, а не іншу компанію! Рекомендуватимемо вас нашим партнерам та друзям!”
Що кажуть у відповідь наші менеджери і що кажемо ми самі?
- “Любой каприз за ваши деньги!”
- Та де ж це добре? І те недороблене, і те можна було б зробити краще! А це зрозумів тільки зараз, наступну роботу вже зроблю досконаліше!
- Якби ви тільки знали, які партнери у нас невідповідальні, пияки та пройдисвіти, я з ними судитися буду, це не зовсім те, що ви замовляли, але, Богу дякувати, хоч це зробили!
- Та хіба це робота? Буду закриватися, бо нічого не маю крім менінгіту, усю душу тобі витріпають за копійки!
- Знаєте, дуже багато людей незадоволених, добре, хоч ви більш-менш нормально віднеслися до результату!
Про заборонені слова, які руйнують ваші продажі, а ви про це навіть не здогадуєтеся – читайте тут.
Що чують люди? Що чуємо ми?
- Виявляється, ми - невдахи, а вони – лохи!
- ми – некомпетентні, і це всі бачать, крім них,
- їхній проект для нас не дуже успішний,
- ми не вкладали душу у свою роботу, ми не старалися саме для них!
Уміти прийняти комплімент та похвалу – невід’ємна частина іміджу успішної ділової людини! Як це зробити професійно?
А щоб з перших секунд спілкування клієнт не сумнівався, що ви - саме той фахівець, який йому потрібний, а ціна на ваш продукт виправдана – читайте тут!
Не потрібно нагадувати жінку, якій сказали, що вона чудово виглядає в цій сукні:
— Та це старе ганчір’я, яке в шафі вже 100 років міль годує! Просто я так погладшала, що на мене нічого не налазить! Треба давно було на фітнес записатися або солодкого менше їсти!
Або господиню, смачну печеню якої щиро похвалили задоволені гості:
— Та яке смачне? Про що ви говорите! І петрушку я не поклала, забула. Як би ви тільки бачили, з якого старого м’яса я це приготувала, скільки в оцті вимочувала, щоб сморід відбити, думала, як не будете їсти, собаці віддам, щоб не пропадало. А наш собака балуваний, ще не все буде їсти!
Ми - професіонали, і задоволеним клієнтам будемо відповідати наступне:
- Дякую, ми дуже старалися!
- Ми дуже раді, що проект, у який вклали всі свої знання, всю свою душу, весь свій багаторічний досвід, подобається вам так само, як і нам!
- Користайтеся на здоров’я! Хай наші речі та наша робота завжди приносять вам успіх та позитивні емоції!
- От побачите, ефект від подарунка перевищить всі ваші сподівання! Усі наші клієнти потім телефонують і кажуть: ми були впевнені, що сподобається, але щоб так сподобалося, ми навіть не очікували!
Читайте мою статтю про зовнішній вигляд, як необхідну складову іміджу ділової людини, статтю, яка наробила багато галасу в закритих групах підприємців та викликала шквал коментарів!
А що ви кажете своїм задоволеним клієнтам, стимулюючи їх до співпраці у майбутньому? Які у вас рецепти успіху? Поділіться в коментарях!