6

Вражаючі поради від юних геніїв!

 

Торговий дім модного одягу “Jhiva”  і CLUB Youth 12+ запроcили мене провести майстер-клас для майбутніх дизайнерів, модельєрів, продавців, маркетологів та всіх, кому 12-14 років.

Це був неймовірно цікавий досвід: адаптувати серйозні речі для такої юної аудиторії.


 

Те, як діти запропонували використовувати техніки продажів для переконання своїх батьків, відібрало мову в усіх присутніх!

 

Мене вразив дуже високий інтелектуальний рівень учасників, їхня креативність, нестандартність мислення - усе, над чим  менеджерам і топ-менеджерам  багатьох компаній  доводилося довго думати, діти інтерпретували та схоплювали на льоту!

 

Ми зійшлися на тому, що продажі – це мистецтво переконання, за допомогою якого можна продати не тільки конкретні послуги та товари, а й певні ідеї, які ми хочемо донести іншим людям.

 

Отже, коли я запропонувала вибрати продукт, щоб потренуватися у мистецтві переконання, діти вирішили пропрацювати продаж ідеї:

як переконати тата відпустити доцю на вечірку + виділити їй для цього певний бюджет.

2

 

Почали з підготовки до продажу:

  •  інформаційної (зібрати та систематизувати аргументи, вагомі для тата);
  •  організаційної (прибрати в хаті, помити посуд, зробити уроки, щоб татові не було за що зачепитися в можливих відмовках);
  •  психологічної (бути готовими до відмови, бо від заборони  ще ніхто не вмер, це ще не привід псувати з татом подальші стосунки, та й, власне,  саме ця вечірка – ще далеко не остання, тому відповідь “ні” – зовсім не кінець світу)

 

Етап контакту діти побачили таким:


тепло зустріти тата з роботи, посміхатися, допомогти мамі з вечерею, розпитати про справи.


 

Важливий аспект продажів – це дистанція між продавцем і клієнтом, і на якій дистанції клієнт погодиться купити все,  детально описано тут.

 

Аналіз потреб:

- Татку, як ти дивишся на те, щоб я добре провела час у колі моїх хороших друзів і, взагалі, зробити добру справу для всієї школи?

 

Презентація мовою вигоди для “клієнта” – говоримо не про себе, а про те, що отримає клієнт!

  • Уявляєш, мене запросили взяти участь в організації вечірки! Я здобуду більшу популярність не тільки в класі, а й у школі,  як людина, здатна все класно організувати! Уся в тебе пішла!
  • Ти будеш мною пишатися! На батьківських зборах учителі та батьки розказуватимуть, що твоя доця - справжній громадський діяч!
  • Ці 5-6 годин, поки я буду відсутня, ви можете нарешті провести з мамою час для свого задоволення: побути вдвох, у кіно сходити!
  • Ти будеш увесь місяць мати в хаті веселу, щасливу дочку, яка не “фиркає” та не ходить “із мордою”! 

Якщо етап підготовки, вступу в контакт та презентація були правильно побудовані та проведені,

нам скажуть “так” і відпустять на вечірку до пізньої ночі + виділять певний бюджет.


 

Тоді в нас відбувся блискавичний продаж!

Якщо нам скажуть ”ні” після презентації, це зовсім не означає, що відпала потреба далі  “допрацьовувати” клієнта!

Справжній продавець ніколи не здається після першого “ні”!

Навіть стаття після того народилася: “Як працювати та діяти в умовах стресу та кризи”.

 

Аргументуймо далі! Головне, не сперечатися з клієнтом і не ставити йому ультиматуми.

 

Робота із запереченнями:

  • Тату! Я розумію, що ти за мене хвилюєшся, але я ж маю вчитися дбати сама  про себе. Сама вибудовувати правильно стосунки з однокласниками. А як же я цьому навчуся, якщо  не буду з ними брати участі в спільних проектах?
  • Ти ж сам хотів, щоб я сала самостійною і відповідальною? Ось чудовий момент, щоб ти побачив, як ваше із мамою виховання працює!

 

Тут можна зробити невеличку “знижку клієнту”:

Тату, я погоджуюся погуляти із молодшою сестрою 2 рази, а не один раз, як ми домовлялися!

Тату! Я поприбираю вес двір замість тебе, а ти  відпочинеш на вихідних!

Які помилки роблять продавці, коли пропонують зразу найдешевший акційний продукт, що робити, щоб купляли дорого та конкретні приклади розмови про ціну.


 Як правило, після такої аргументації відбувається “продаж”:

 доню на вечірку відпускають!!!

1

 

Головна моя задача як бізнес-тренера виконана, я довела дітям:

  • не треба ображатися на клієнта, якщо він зразу не хоче купувати ваші ідеї та продукти,
  • не треба сперечатися з ним.

 

Головне – розмовляти мовою вигоди. Та не власної вигоди, а озвучити користь, яку від даної пропозиції отримає сам клієнт.

Як можна покращити саме його життя! Як оволодіти мистецтвом переконання. Які його складові,  якою важливою є підготовка до будь-якого продажу.

Я була вражена! Щоб наші менеджери так відпрацьовували клієнтів!