Не хвилюйтеся: всі живі і лайнер цілий!
Пам’ятаю, коли моя подруга пішла на курси водіння, вона мене попередила:
– Мілочко! Ти на вулицю не виходь! Я там на машині їжджу!
Як саме я потрапила в цей легендарний круїз і що з нами трапилось під час повернення в Україну – обов’язково прочитайте тут, якщо вас вирішать незаконно затримати на кордоні!
Було так!
На Канарському острові Гран-Канарія (про мій канарський досвід і як він допоможе вашому бізнесу – читайте тут) ми сіли на величезний океанський лайнер (а там таке з нами робилося – досвід, який допоможе вашим продажам по телефону – про це тут написано!) і поїхали до берегів Бразилії.
Десь на третій день подорожі всіх бажаючих групами по 11 чоловік записували на екскурсію на капітанський місток нашого лайнера!
Попередили: жодних фотоапаратів і телефонів.
Усіх обшукали металодетектором секьюріті – служба корабля:
- жінок – молода красуня-латиноамериканка в формі,
- чоловіків – дуже серйозний пан, який також виглядав дуже кінематографічно.
Вони й супроводжували нашу групу на місток і пильно стежили, щоб ми нічого не чіпали і не заходили куди не дозволено.
Рубка капітана була, як у кіно!
Красені-помічники в білосніжній формі, приладдя, штурманські карти, бортовий журнал…
Що здивувало та порадувало:
- виявляється, крім комп’ютерів, які ведуть наш лайнер океаном в автоматичному режимі, завжди є запасний варіант – виконують олівцями креслення та лінійками прокладають фарватер на справжніх паперових картах;
- на капітанському містку навіть є секстант для орієнтації за зірками в нічну пору;
- кожні 12 хвилин запалюється спеціальна лампочка і лунає звук спеціального пристрою для перевірки концентрації уваги тих, хто на містку;
- і цю кнопку кожні 12 хвилин потрібно натискати – і тільки вручну. Таким чином старший офіцер контролює тих, хто несе вахту в самому серці корабля.
На містку завжди присутні:
- два фахівці: один відповідальний за судоходну частину (прокладає маршрут), другий – за технічний стан;
- а також два охоронці: один – у рубці, другий – біля дверей.
Денне чергування: 4 години роботи, 2 години відпочинок.
Нічна вахта: 4 години роботи, 4 відпочинку.
Абсолютно всі системи – протипожежна, вентиляційна, стабілізаційна та багато-багато інших – контролюються з капітанського містка і будь-яка частина корабля в разі потреби може бути заблокована та ізольована.
Ось декілька з герметичних дверей.
Капітан нашого корабля – грек за національністю. І серед карт, бортових журналів та найточніших приладів на стіні ми побачили ікону святого Миколая – покровителя моряків та подорожуючих.
Особисто в мене на серці потеплішало, ніби я рідну людину зустріла в далеких океанських мандрах.
Ми стояли, затамувавши подих, розуміючи, що саме тут твориться доля нашого корабля, і саме в руках цих бравих хлопців із різних кінців світу в буквальному сенсі наші життя.
Закінчилися заповітні 30 хвилин нашого візиту, а в мене було відчуття, що це я керувала нашим лайнером, так урочисто і схвильовано я почувалася.
Якщо ж перекласти побачене і пережите мною мовою продажів, то така екскурсія, яка не коштувала компанії жодного євроцента, – це бездоганний безкоштовний і дуже цінний продукт-бонус, який створює додаткову лояльність клієнтів до компанії і стимулює повторні продажі та звернення.
Тому деякі пасажири, з якими ми спілкувалися, мандрують саме з цією компанією вже не вперше і, безперечно, завжди у захваті.
Хочете мати найлояльніших і найвідданіших клієнтів на світі?
Хочете, щоб вони навіть думки не допускали “переметнутися” до конкурентів?
Створіть для них такий безкоштовний для вас і дуже цінний
для них продукт у вашому бізнесі!
Не вистарчає креативу, здоров’я або часу, як це зробити? Потрібна порада фахівця?
Я із задоволенням попрацюю з вами персонально:
все зробимо, створимо, пропишемо та вдало продамо!
Пишіть milakalabukha@gmail.com
Дзвоніть 0677503828