Тренінг “Збільшення продажів – де ховаються 30% прибутку?”

я в коридоре

Для кого призначений тренінг?

  • Менеджери з продажу,
  • Торгові агенти,
  • Продавці-консультанти в офісах і торгових залах,
  • Керівники і директори відділів продажів,
  • Підприємці, які самостійно продають свій продукт.

 

Результати для компанії-замовника:

  • більш швидке просування продукції на ринку;
  • підвищення впізнаваності компанії;
  • розширення клієнтської бази;
  • професійні скрипти продажів і допродажів
  • зменшення витрат компанії (за рахунок технік «здешевлення» процесу здобування клієнта);
  • збільшення обсягу продажів;
  • створення і збільшення купівельної лояльності до продукту.
  • створення багатоваріантного сценарію спілкування продавця із клієнтом завдяки підйому або спуску по лінійці продуктів;
  • техніки результативного спілкування із клієнтом після першого «ні»;
  • досконаліше відпрацювання клієнта в процесі продажів;
  • формування переліку джерел інформації для переходу до крос-продажів;
  • створення додаткової форми звітності, яка дозволяє керівникам і директорам покращити техніки управління за роботою персоналу та самодисципліни менеджерів з продажу;
  • подолання страху відмови і створення переконливої аргументації для придбання товару чи послуги компанії;
  • збільшення ефективності продажів і kpi менеджерів, керівників, директорів і продавців;
  • підготовка та припрацювання технологій відбудови від конкурентів: ми їх не сваримо, а всі розуміють – ми кращі.
  • продавці, керівники і менеджери опановують мистецтво крос-продажів

2 способи проведення тренінгу:

- в якості постренінгу після базового тренінгу продажів;

- як самостійний тренінг для компанії.


Основні теми тренінгу з циклу продажів:

  • Види допродажів: кросселлери, апселлери, даунселлери;
  • Причини, які заважають менеджерам здійснювати і збільшувати допродажі;
  • Причини, по яких клієнт готовий придбати допродажі;
  • Джерела інформації для допродажів;
  • Створення скрипта-опитувальника для продуктивного виявлення потреб – основу технік крос-продажів;
  • Побудова «кола аргументації», використання «слів-маркерів» клієнта в скриптах, як наслідок – збільшення укладених угод на 30 % і більше при зменшенні витрат ресурсів компанії і кожного менеджера;
  • Створення лінійки крос-продажів по ключовим продуктам компаніїї;
  • Внутрішні і зовнішні допродажі – кобрендинг: результативний спосіб подолання кризи;
  • Способи зберігати «бойовий дух» і вдало продавати і допродавати в складних умовах збуту;
  • Що таке відстрочені продажі і як їх робити;
  • Етапи і скрипти ефективних продажів.

Агенція іноземних мов Наталії Дячук “Руна”, фінансовий директор Болобан Світлана, Львів.

“У роботу візьму :

  1. Спосіб “Гора продажів” (буду намагатися застосовувати її елементи на практиці),
  2.  Створю унікальну цінову пропозицію по кожному виду послуг,
  3.  Алгоритм-скрипт роботи з запереченнями.

Загальне враження від тренінгу: приємна, невимушена атмосфера і важлива інформація, яка представлена ​​у цікавий спосіб.

Тренер Людмила працює цікаво і дуже якісно. Дякую, і бажаю активно розвиватися!”


 

Оберіть формат навчання, тему тренінгу,

напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей на пошту: milakalabukha@gmail.com

або зателефонуйте: (067) 750-38-28

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *