Консультації

Стратегічна консультація бізнес-тренера

Хочете плідно попрацювати зі мною персонально?

 

Для кого я проводжу бізнес-консультації?

  • Авторів майбутніх та вже написаних книг: як написати, дописати, видати та заробити на квартиру на власній книзі (я своїх книг продала на 7,8 млн грн)
  • Власників або керівників бізнесу
  • Консультантів та коучів в різних сферах
  • Маркетологів
  • Менеджерів з продажів
  • Торгових представників
  • В кого специфічний продукт або послуга
  • Для представників роздрібного бізнесу
  • Власників гуртівень
  • Власників та працівників інтернет-магазинів
  • Митців та хендмейдерів
  • Майстрів б’юті-сфери
  • Тих, хто надає різні послуги
  • Кому терміново потрібні нові клієнти
  • Хто зацікавлений у результативному просуванні своїх ідей, товарів та послуг, впізнаваності своєї компанії та підвищення ціни своїх послуг.

 

Калабуха Людмила бізнес-консультуванння

 


 

Що вам дає моя бізнес-консультація:


 

  • працюю чітко із вашим запитом, на які ваші запитання вам терміново треба отримати відповіді, щоб ПІШЛО
  • чітке визначення поточного стану вашої системи продажів
  • виявимо кілька ключових моментів, куди “витікають” ваші гроші. Їх усунення збільшить ваш прибуток на 30% і більше
  • намітимо кілька ключових швидких кроків, які можуть збільшити продажі і / або прибуток на 10-20% впродовж одного тижня
  • визначимо кілька перевірених ефективних каналів для збільшення залучення клієнтів до вашого бізнесу
  • розробимо покроковий план збільшення продажів
  • ви отримаєте практичні рекомендації, як найбільш ефективно застосувати розроблений під час консультації план
  • ви зможете ставити свої запитання і отримати практичні рекомендації щодо збільшення прибутку у вашій компанії.

 

Моя спеціалізація:


 

  • збільшення продажів
  • створення, монетизація та просування проекту та особистого бренду онлайн та офлайн
  • “подолання” конкурентів, навіть якщо у вас із ними однаковий продукт
  • визначення ключового клієнта (кому продавати, за скільки, що зробити, щоб точно купили)
  • ефективні «холодні» дзвінки
  • результативна реклама: акцент на безкоштовні джерела
  • підготовка до продажу
  • самопрезентація, запуск вірусної реклами  та «сарафанного радіо»
  • аналіз потреб клієнтів: що варто знати про клієнтів і як це використати
  • презентація продукту
  • публічні виступи та бізнес-презентації
  • визначення з ідеєю, максимально швидке написання власної книги, видання, просування та успішні продажі
  • управління стресом в продажах, робота з критикою та претензіями
  • професійна розмова про ціну
  • прийоми закриття угоди та покупки
  • допродажі: якщо у вас щось купили, то це лише початок, а зовсім не вершина ваших можливостей
  • протидія маніпуляціям
  • робота із запереченнями клієнтів: що робити, якщо кажуть “ні”.

 

 

Як все відбувається: консультації відбуваються виключно в онлайн-форматі.

 

Формат “Швидка допомога” - на конктретний запит замовника.

  • Ви заповнюєте анкету,
  • Я готуюся (при необхідності, залучаю зовнішніх фахівців-експертів, які працюють саме у цій ніші бізнесу),
  • Ми зустрічаємося онланй
  • Я чітко окреслюю основні кроки, як вирішити питання, за яким ви до мене звернулися, даю контакти потрібних фахівців та людей, які вам в цьому допоможуть
  • Розказую, що і як робити
  • Даю приклади, скпипти, шаблони оголошень, розсилок, рекламних креативів, відповідей на заперечення
  • Ви все втілюєте самі по тим рекомендуціям та контактам, які я вам надала.

Тривалість - 60 хв.

Ціна - 520 євро.


Формат “Перезавантаження”

Розширений 3-х годинний варіант стратегічної консультації

Тривалість - 180 хв.

Ціна - 840 євро.

 


 

Формат “З коучем до нових вершин”

- розширена індивідуальна робота над вашим запитом із 4-х тижневою підтримкою.

- Я даю завдання, котрі треба виконати в першу чергу, щоб відразу отримати результат - швидка допомога вашому бізнесу

- Виконуєте домашні завдання з конкретним дедлайнам (не виконати їх не можна!) і надсилаєте мені на перевірку

- Отримаєте 4 тижні безлімітної косультатівної підтримки по своєму запиту (телеграм + телефон): я перевіряю і коригую все, що ми з опрацювали

- Ви отримуєте доступ до всіх моїх зв’язків, перевірених фахівців, які можуть швидко виконати всі ваші запити, контактів в ЗМІ (друковані та інтернет-видання, радіо, телебачення) та напрацювань та піар по моїх ресурсах.

Тривалість - чотири тижні.

Ціна - 5 400 євро.


 

Формат “З коучем до нових вершин”

для авторів майбутніх та вже написаних книг

Наставництво

«Як написати (дописати), видати та заробляти від 100 тис грн на місяць на власній книзі експерту»

Я сама автор 3-х національних📚бестселерів з продажів та переговорів

“Почніть говорити НІ” (Краща книга України 2017)

“Коли говорити “ТАК” (Краща книга України 2020)

Під час війни написала і видала📕про продажі під час війни - вже отримала 5 номінацій на Кращу📕🇺🇦2022.

Тільки зі своїх сторінок в соцмережах продала книг без копійки на рекламу на 7 МЛН 800 ТИС. ГРН

Наставництво складається з 3-х ступенів згідно вашому запиту

  1. Як написати/дописати власну книгу за 2 місяці (всі 3 свої книги я писала по 30 днів)
  2. Як видати, якщо вона у вас вже написана
  3. Як заробити на ній.

 

Ваш результат після наставництва

  • Написана власна книга (паперова або електронна на ваш вибір)
  • Люди змінюють своє життя, читаючи вашу книгу
  • Вас запрошують в ЗМІ, про вас пише Вікіпедія, ви самі обираєте, з ким і за скільки вам працювати, а не навпаки
  • Припинили самосаботаж та прокрастинацію і здивовані, скільки ви зробили за ці 4 тижні, знайшли час (спойлер – натхнення вам не потрібно)
  • не саботуєте свої мрії та досвід

 

Моє наставництво – це покрокова інструкція з написання, видання, розкрутки та заробітку на власній електронній або паперовій книзі для експертів.

 

Підходить як для новачків (крім ідеї нема нічого), так і для авторів вже готових книг, які хочуть якісно їх пропіарити та заробляти від 100 тис грн на міс.

 

ВЛАСНА КНИГА – це спосіб випередити конкурентів і стрімко опинитися на Олімпі галузі. Дати клієнту таку причину обрати саме вас.

 

Вам необхідно моє наставництво, якщо ви хочете:

 

▪️Більше звернень

▪️Більше нових клієнтів

▪️Збільшення чека на основний продукт

▪️Підвищення статусу клієнтів

▪️Зростання доходу та прибутку

▪️Запрошення на галузеві події в якості спікера за суттєвий гонорар

▪️Запрошення в ЗМІ та на📺

▪️Статус⭐️

▪️нове оточення

▪️Додатковий дохід на автоматі ще від продажу книги

▪️Поповнення вашої продуктової лінійки продуктом-вмикачем

▪️можливість дати клієнту відчути вашу цінність, харизму та користь за невеликі гроші, щоб він не «думав» і охоче купував ваші дорожчі курси та консультації

▪️Збільшення середнього чеку при купівлі будь-якого продукту

 

Хочете, щоб це все стало вашою історією? Щоб це все було про вас?

 

На моєму курсі «Власна книга: пишу, видаю, продаю й заробляю»

Електронну книгу ви напишете, оформите та відкриєте продажі за 7 днів.

А паперову напишете/допишете, видасте (даю всі контакти й рекомендації) та почнете перепродажі за 2 місяці.

 

Рівно стільки часу йде на це у моїх учнів, з якими я працювала індивідуально.

 

Сама я кожну зі своїх паперових книг написала за місяць. Останню - в квітні 2022.

Ціна - 5 400 євро.

—————————————————————————————————–

Наставництво для коучів, консультантів та експертів

4 тижні- 5 400 євро

1. Визначаємо точку «А» - що вже у нас є (зроблено, який досвід вже є)

2. Визначаємо/створюємо спеціалізацію

3. Виробляємо позиціонування бренду онлайн і офлайн

- створюємо контент-план на кожну з соцмережі (Facebook, Instagram), - офлайн (майданчики для піару саме серед вашої ЦА), - сайт (яка платформ, назви сторінок, наповнення сторінок),

4. Створюємо лінійку консультативних продуктів (що ми можемо продавати)

5. Детально описуємо кожний з них по всім напрямкам діяльності

6. Визначаємо ціни на кожний з продуктів - на ринок треба заходити серйозним високооплачуваним фахівцем, ніяких безкоштовних консультацій! Я забороняю це робити! У вас достатньо досвіду це робити за гроші.

7. Створюємо скрипт відгуків про вашу діяльність

8. Збираємо за скриптом мінімум 5 відгуків про свої послуги

9. Пропрацьовуємо структуру консультації офлайн і онлайн згідно вашої специфіки як коуча, яку будете проводити ви

10. Прописуємо самопрезентацію для кожної зі сфер діяльності (якщо їх кілька) та ЦА

11. Створюємо скрипти для усної та письмової комунікації з клієнтами на основні ситуації переговорів (перший лист з пропозицією, що робити, коли торгуються, робота із запереченнями)

12. Запускаємо всі ресурси для генерації клієнтів та піар-компанії проекту

13. Опановуємо основи копірайтінгу для постів в соцмережах, первинних та наступних пропозицій, релізів для подій та особисті запрошення на них потрібних вам людей

14. Переводимо консультативну діяльність також і в онлайн для економії часу та структурованості роботи з клієнтами

15. Співпрацюємо з журналістами та піаримося у ЗМІ



За 4 тижні інтенсивної програми ви отримуєте запакований прокачаний бренд експерта та запущені продажі.

90% моїх клієнтів роблять перші продажі протягом першого місяця після закінчення міні-коучінгової програми, 40% - протягом перших двох тижнів, 8%- ще під час програми.

 
 

 

 


Як подати заявку і скористатися індивідуальною консультацією?

Просто напишіть на milakalabukha@gmail.com листа з темою:

Консультація, _____(ваше ім’я та прізвище)______.

Щоб організаційні питання не відволікали нас від роботи, я працюю виключно по 100% передоплаті.  Пишіть. А вам надішлю рахунк для оплати та всі деталі. Нема чого тягнути. Нам це все було потрібно було ще вчора! Чекаю!   А ще краще, відразу телефонуйте: 067 750 38 28!


 

P. S. Ось тут деякі відгуки про співпрацю зі мною:


Олена Маленкова - генеральна директорка та співзасновниця компанії КДУ-реалті груп, інвестиційна рієлторка, блогерка, найвпливовіша людина в рієлторському бізнесі України 2016/17, експертка ЗМІ.

Клієнти пішли не просто в перші дні - в перші години після застосування методів Людмили та ще без платного просування, таргету, бюджетів на рекламу.

На початку здавалося, що я отримую від Людмили нескладний та покроковий план дій – як покращити продажі нерухомості та консультацій з інвестування через соцмережах.

Але НІ!

Мені декілька разів прийшлося виходити з зони комфорту. Та Людмила була наполегливою та переконала робити саме так, як вона радила. Результат був миттєвий! Клієнти пішли як на мої консультації щодо інвестування (отримала 4 клієнтів з 1-го посту), так звертаються як власники нерухомості (допомогти їм з продажами), так й ті, хто хоче купити.

Тому вдячна своєму клієнту Близнюку Андрію, який порекомендував її в фейсбуці на моє прохання порадити товкового маркетолога. Зайшла на її сторінку – хто вона є та чим займається. Побачила купу регалій.

Та остаточне рішення прийняла після спілкування з Людмилою. Дуже важливе співпадіння енергетики та спільних цінностей.

З перших кроків мені сподобався підхід:
структурність, зрозумілий та поступовий план дій. Більше того, отримала від Людмили стільки підтримки, мотивації, бонусних рекомендацій, лайфхаків, контанти потрібних фахівців
та ще й супровід 24/7 додатково.

Гроші за консультацію Людмили повернула за тиждень, а тепер щодня йду в плюс – охоплення, взаємодія з підписниками та залучення нової аудиторії зростає щодня.

Та найцінніша річ, яку я винесла з нашої співпраці - це те, що я можу продавати без прямих продаж та закликів «купи»: тільки за рахунок правильного контенту. Не я пропоную щось та шукаю клієнтів, а люди чітко розуміють цінність того, чим я можу бути корисна, - самі звертаються.

Дякую, Людмила, за професійну сміливість, увагу до мого запиту та чіткі та зрозуміли методи - при чому по всім напрямкам моєї діяльності. Рекомендую


17354788_1840282739559420_348821576_n

Марія Ліскович, адвокат, медіатор, експерт з досудового врегулюванню cправ,

Член Ассоціації юристів України и Національної ассоціації медіаторів України, Київ.

liskovich88@gmail.com

+38 096 463 16 88

На наступний день після консультації вже повністю повернула сплачені за консультацію гроші, працюючи з новими клієнтами.

  1. Стало набагато легше говорити з клієнтами про гроші, адже тепер зрозуміло, як саме сказати про передоплату, щоб це виглядало гарно і професійно, а не так, наче благаю оплатити мої послуги. Тепер працюю тільки з передоплатою і гонораром успіху.
  1. Дуже корисна стратегія формування ціни і стоворення лінійки моїх консультативних продуктів та тренінгів. Тепер ціни називаю лише у валюті і не круглі. Розумію, що це також ознака мого професіоналізму, адже висококласний спеціаліст не може коштувати дешево.
  1. Закони SMM для Фейсбуку, які допомагають продавати. Мені дуже подобаються корисні поради, які Ви викладаєте у Фейсбуці і яка у вас залученість людей. Це показник професіоналізму і рівня якості послуги. Тож у мене склалась довіра саме до Вас.Також було несподівано та приємно отримати корисні підказки, коли ми ще навіть не працювали. Крім того, мені дуже сподобалась особиста історія успіху, яка надихає та додає впевненості у власних силах. Людмила змогла – і я зможу!

Я просто в захваті, скільки нам вдалося зробити і які результати я отримала! Не відчувала себе клієнтом. Відчувала себе подругою, заради успіху якої Ви робите все можливе! Такої відкритості і доброти не бачила ще ні в кого. Дякую, Людмило!


Ольга Баличік Ольга Баличик

Засновник та директор дитячої модельної агенції «Caramel»

http://caramel.032.ua/, Львів

balychik.olga@gmail.com

+38 097 069 27 51

Всі нововведення реально працюють і прибутки збільшилися в 2 рази вже за перший місяць.

Причиною звернення на консультацію стали низькі прибутки, недотримання правил та домовленостей клієнтами (опалата або взагалі її відсутність), недостатня присутністю в інтернеті. А причиною звернення саме до Людмили стала книга її книга “Почніть говорити “НІ”, в якій було багато конкретних дієвих порад щодо покращення бізнесу і переговорів з клієнтами.   За тиждень консультації ми зробили неймовірну кількість речей по покращенню не тільки мого бізнесу, а і мого життя загалом:

  1. Був зроблений сайт компанії, в якого без копійки реклами і просування в перший же місяць була така відвідуваність, що ми думали, що це якісь збій у системах збору статистики http://caramel.032.ua/
  2. введена 100% передоплата із чіткими дедлайнами,
  3. створені пакетні пропозиції на за всі послуги агенції,
  4. впорядковані соцмережі,
  5. я навчилася говорити “НІ” і це впевнено та спокійно зробила вперше у житті (ніхто не перестав зі мною спілкуватися, а тільки почали більше рахуватися і поважати).

Чесно скажу – поради Людмили для мене були дуже кардинальні, а нововведення лякали. Я не зразу готова була їх прийняти і дуже переживала, як це вплине на мій бізнес.   Та робота із Людмилою – це чіткість, жорсткість (в хорошому сенсі), конкретні поради в кожному конкретному випадку і активна постконсультативна підтримка. Рекомендую і планую звертатися ще.


РатінскійАлександр Ратинский - директор ООО Омега Логистик (оптовые продажи продуктов питания), бизнес-консультант

(построение отдела продаж, бизнес с Китаем), Запорожье.

alex@omega.zp.ua­­­

+38 067 618 90 20

Опыт и понимание вопроса, а так же поток позитива и положительных эмоций –

вот впечатление от работы с Людмилой Калабухой!

Мне нужны были рекомендации по упаковке нового для меня консалтингового бизнеса правильно и быстро, давно слежу за деятельностью Людмилы в интернете, обратился за советом. Людмила мне написала много полезных идей и ссылок на ресурсы ее успешных учеников – уже практикующих бизнес-консультантов, одним словом - качественно продала мне свою консультацию. Я решил, что тоже хочу таких результатов и так уметь убеждать людей в ценности своих услуг. 🙂 Упаковываю свой бренд по шагам, как и прописали. У меня организовалась в голове четкая картинка, как должно быть и откуда брать примеры. Работаю с большой мотивацией и воодушевлением.   Результаты всего за неделю:

  1. четкое позиционирование моего бренда,
  2. сделали профессиональные банеры на страницы соцсетей,
  3. четко понял, что и где надо исправить на сайте http://ratinsky.com/
  4. какие и когда писать статьи,
  5. как должен быть оформлен ютуб-канал,
  6. создали линейку продуктов, описали их,
  7. подключены специалисты, которых мне не надо самому искать – команда Людмилы (графический дизайнер, программист, эксперты СМИ),
  8. поставили на мои услуги реальные цены (выше, чем я планировал) – Людмила умеет убедить, что моя деятельность – это очень ценный опыт для людей: как других, так и меня самого,
  9. запустили продажи моих консультаций по новой структуре общения с клиентами.

Рекомендую.


Дикун Ярко

Ярослав Дикун – засновник

Компанії “Студія Сучасних Меблів 2386” , Львів.

studio2386@gmail.com

+38 097 475 32 62

Людмило! Завдяки вам ми знайшли та прийняли на роботу фахівця високого класу,

яких, як ми думали до знайомства із вами, не мало б існувати )))!

У зв’язку із розширенням компанії та отриманням серії потужних замовлень, у нас виникла гостра потреба у професійній допомозі у підборі фахового кандидата на роботу, посада – конструктор-технолог. Техніки пошуку та набору персоналу, які запропонувала Людмила, скажу чесно, мені спочатку здавалися занадто революційними і я дещо сумнівався в їхній ефективності. Проте Людмила мене переконала, розробила покроковий сценарій дій, скрупульозно його зі мною пропрацювала і протягом всього періоду співпраці постійно допомагала все зробити правильно.

  1. Що характеризує роботу Людмили Калабухи, що саме я хотів би зазначити:
  • швидка та невідкладна реакція на запит про консультацію,
  • оперативне складання чіткого плану дій та почерговість кроків,
  • наполягання на дотриманні прийнятих рішень та процедур, що й дало позитивний результат.

Особливо хочу зауважити деякі з інструментів, які ми пропрацювали. До речі, тепер я буду використовувати їх у роботі:

  • Правильне складання оголошення про вакансію та розміщення на потрібних ресурсах, які я раніше не використовував (виявляється, що це ціла наука!) Ми склали таке оголошення, що до нас почали вишиковуватися черги охочих фахівців!),
  • Групова співбесіда кандидатів на посаду. Що це дає? Економиться чималу часу, нервів, створюється додаткова привабливість та цінність права працювати саме у нас в очах людей: «Ого! Скільки народу в них працювати хоче!»,
  • Етапність відбору кандидатів, для обрання найкращого працівника для компанії.

Результат перевершив усі мої очікування. Головне, що від моменту звернення до Людмили, до моменту, коли потрібний працівник прийшов до нас і почав працювати, пройшло всього лише 10 днів. От, що значить, звернутися до професіонала! Рекомендую!


Христина Путас

Христина Путас, засновник галереї суконь напрокат “Спільна шафа”, Львів.

+38 097 968 87 55

Кожна порада - на вагу золота!

Кожна ідея, подана Людмилою, на 100% варта реалізації.

А найголовніше - це неймовірна мотивація до дії та віра в результат!

Персональна зустріч з бізнес-консультантом Людмилою була зумовлена застоєм в роботі компанії та потребою виходу її на новий рівень, залучення нових клієнтів. При зустрічі отримала масу корисної інформації, яка була подана доступно та легко, а головне адаптовано конкретно для мого бізнесу. Людмила Калабуха - справжній спеціаліст своєї справи. Здається, що з її допомогою вдасться все заплановане! Величезне дякую!


Анжелика

Анжелика Романенко, CEO, co-founder Tamaranga.com, Нова Зеландія, Окленд.

Результат после консультации: более плотная работа с текущими клиентами; понимание, как они нас выбирают; поиск хороших и правильных сотрудников без финансовых затрат; определили - какой клиент приносит больше денег.   К Людмиле Калабухе обратилась по рекомендации общих знакомых, изучила ее результат в жизни. Запрос - разработка стратегии увеличения продаж в компании, взять на работу толковый персонал. Все было четко и по делу, прямо и понятно. После консультации знаешь, что делать дальше.

Планирую еще заказать индивидуальную работу с коррекцией нашего коммерческого предложения и подачи его на сайте и не только.


Світлана КалюхСвітлана Калюх, тренер з ораторської майстерності, психолог, автор проекту “Щаслива жінка”, Черкаси.

spilka-ck@mail.ru

+38 067 47 41 659

Що ми зробили на консультації:

  1. Розробили комерційну пропозицію моїх тренінгів.
  2. Розділили продукти на підпродукти, зробили лінійку продуктів.
  3. Пропрацювали, як зробити власний сайт з мінімальними капіталовкладеннями і максимальною користю.

Скажу відверто, в мене були деякі побоювання, чи буде результат від співпраці (я зазвичай не приймаю спонтанних рішень). Але сподівання здійснилися і консультація та поради – це саме те, що мені зараз потрібно і до чого я готова.

Побачила Людмилу Калабуха в фейсбуці, звернула увагу на корисні цікаві пости щодо продажів, потім прослухала вебінар. Мене зараз дуже цікавить тема збільшення продажів моїх тренінгів.

Сподобалася подача, корисні практичні рекомендації, харизма, емоційність, відкриті очі. Спитала внутрішній голос – це та людина, яка потрібна? Він не заперечував. Пройшла стратегічну консультацію у Людмили. Хочу зауважити чудові якості роботи тренера:

  • Дедлайн – на коли чітко треба зробити і надіслали виконані завдання. Людмила вміє так мотивувати та стимулювати – що не зробити неможливо! Це дуже організовує.
  • Чітко, без води, вказані конкретні кроки, які мені треба зробити для покращення ситуації в моїй справі.
  • Абсолютно правильно зрозуміла мій запит і відповідно все професійно розклала по місцях.

А результат – це поетапна інструкція моїх подальших кроків для розвитку бізнесу. Тепер проводжу тренінги по всій Україні! Про мене пишуть в пресі. Я затребуваний фахівець і щаслива людина!


11423396_910536232326556_4212016103783593038_nОлена Анатійчук, керівник відділу маркетингу

Комплекс водних видів спорту “Аквапарк Пляж”, Львів.

+380 (67) 44 38 777, +380 (32) 263 60 55

olena.anatiychuk@gmail.com

1 година роботи Людмили зі мною, зекономила мені, ймовірно, 1 рік моєї індивідуальної роботи і, навіть не уявляю, скільки нервів!

Що я хотіла б відзначити в роботі Людмили?

Це неймовірна енергетика, фаховість, практичність наданої інформації: чіткі алгоритми, які можна відразу застосувати у власній практиці.

Що стало причиною звернення за консультацією саме до Людмили Калабухи? По-перше, це те, що я відвідувала заходи Людмили Клабухи і вона зарекомендувала себе як спеціаліст у сфері продажів. По-друге, вміння донести свої знання до аудиторії. Не кожному лектору це вдається. По-третє, неймовірна організованість та володіння часом і ситуацією, що водночас сприяє задоволенню очікувань кожного з учасників групи та економію часу. У роботу взяла і вже використовую у своїх публічних виступах:

  • Дотримання регламенту;
  • «Закриття» складних учасників;
  • Слідкувати за динамікою групи.

Це ще не все. Я отримала від Людмили на багато більше інструментів, які успішно використовую! Тому рекомендую Людмилу Калабуху, не лише як фахівця з продажів, а ще й як коуча. Спробувала і те й інше! Результати вражаючі! Пишаюся, що я її учениця та друг!


65034983_2318116491610083_3829758656363102208_o Ярина Коноварт - психолог, жіночий коуч, Львів.

+38 097 766 98 55

jaruna.konovart@gmail.com

 

Оптимістично, активно, професійно, чітко і по ділу, працюючі інструменти, відкритість і щирість , величезний досвід, який вселяє впевненість і віру у власні можливості. Такої співучасті, уваги, і підтримки я ще не відчувала! Дякую!

Я завжди працювала на державній роботі. Я не переймалася пошуком клієнтів, позиціонуванням.. Все це було за замовчуванням. Коли я розпочала роботу на себе, постали питання – як шукати клієнтів, як стати брендом, як себе позиціонувати? Якийсь час я справлялась, проходила массу різних навчань по просуванню в інтернеті, практикувала, пробувала… І настав момент, коли я просто вперлась в стіну. Я зрозуміла, що не знаю як рухатись далі, що робити і як вийти з кризової ситуації. Був просто ступор. Що скажу про роботу із Людмилою Калабухою? Дуже чітко налагоджена робота. Вся інформація структурована і розприділена. Завдання направлені на «робимо вже» і на майбутнє. Є чітко вибудований шлях на майбутнє. Дуже дружнє і людяне відношення до клієнта! Вселяєте впевненість , що все вдасться. Дуже уважний підхід, завдання для самостійної роботи, які перевіряються і вдосконалюються. А ще - виявили альтернативні джерела прибутку, про які я навіть не думала: написання рекламний постів для інших на моїї сторінках в соцмережах за гроші! І на другий день після консультації я написала на замовлення рекламний пост за 400 грн.! Вже не кажучи про лінійку моїх консультативних продуктів, про ціни, оформлення моєї діяльності як психолога, грамотну подачу пропозиції. Ми пропрацювали все. Такої співучасті, уваги, і підтримки я ще не відчувала! Дякую!


Наталя Коссак

Коссак Наталка, тренер і засновник студії живопису CREATIVE STUDIO, Львів.

Лаконічність, конкретність, ясність. Легкість в процесі і результати на виході.

А головне, все розставлено на свої місця.

Причиною звернення на консультацію стало бажання попрацювати з професіоналом над своїм позиціонуванням на ринку, створенням іміджу, визначення цін та свої послуги та побудови грамотної взаємодії з клієнтами.

Що використовую в роботі після співпраці з вами, Людмило:

  • чітко озвучуємо якість своїх послуг (які надаємо),
  • вартість (що отримуємо),
  • вміння про себе заявляти.

Це у вас виходить шикарно! У вас ще вчитись і вчитись! Отримала відчутний результат. За час консультації переглянула помилки, вималювала бізнес-позицію, склала бюджет і навіть графік послуг. Є бажання продовжити співпрацю. Людмила супер-професіонал своєї справи! І прекрасна Жінка!


Таня Котельник

Тетяна Котельник, заступник генерального директора ТВК “Південний” по виставковій діяльності, Львів

kotelnyk.1702@gmail.com

+38 097 657 01 11

Отримала конкретні покрокові поради щодо створення та наповнення сайтів, лендінгу, моніторінгу конкурентів, удосконалення комерційної пропозиції компанії, визначення майданчиків для піару саме серед цільової аудиторії, наданих ресурсів та контактів для втілення.

З перших хвилин знайомства захотілося одразу особистої коуч-сесії з конкретним запитом – як правильно зпозиціонувати компанію, як якісно подати та продати наші послуги. Враження після консультації чудові! Повна сил, енергії, готова втілювати в життя стратегічний план, Ваші поради, як до свого розвитку, так і експоцентру. Ви мега-мотиватор! Велике Вам дякую за Вашу особливу енергію, той запал в очах, який запалює людей, мотивує та спонукає для розвитку! І результати - відповідні!


 

Танаскова Ольга Танаскова Ольга – власниця Центру гармонійного розвитку дитини, Вінниця

olha.tanaskova@gmail.com

+380965687884

За тиждень для просування бізнесу зробили більше, ніж за 10 років роботи!

Ви з’явилися в той момент, коли я вирішила розвиватись у своєму бізнесі, тому що не можна далі веcти бізнес так, як я це до сих пір робила. На Вашому сайті все почитала і зрозуміла, що Ви саме та жінка, яка мені допоможе. За тиждень персональної роботи (а я вибрала розширений пакет консультації – з тижневої підтримкою) в моєму бізнесі відбувся прорив, про який я навіть мріяти не могла! Та по факту я звертаюся до Вас за порадами вже більше місяця з часу консультації і Ви завжди мені відповідаєте і підтримуєте! Дякую Вам за це! Зараз маю професійно запущені соцмережі, створений власний сайт http://garmoniya.0432.ua/ , грамотно прописані навчальні програми, створена візульана реклама, розроблені акції. Це Ваші поради - все чітко і конкретно. Трохи маю позитивний стресс ))), багато нового для мене. Так як Ви вкладаєтеся в роботу, скільки Ви робили для мене, скільки людей залучали для допомоги мені, як підтримували мене - до сих пір для мене такого не робив ніхто! З гордістю називаю Вас - мій наставнику! Результатом є те, що Ви вказали дуже правильно на те, з чим мені потрібно працювати і дали чітку, послідовну схему дій – що робити, щоб було більше грошей і клієнтів. Дякую.


50594526_2477867285574145_3377634359715561472_o Юлия Омельченко - Бизнес-консультант по стратегическому продвижению в Instagram, Київ.

+38 066 798 63 64

iuliia.omelchenko@gmail.com

Пришли новые, интересные клиенты и все по абсолютно другим ценам. Доход от проекта за первый же месяц увеличился в 2 раза.

Почему я обратилась на консультацию к Людмиле? У меня есть новый проект, который очень медленно развивался – я помогаю малому и среднему бизнесу развиваться и находить клиентов в Инстаграм. Опыта – хоть отбавляй, так как мой бизнес работает именно в этой соцсети, а вот как комплексно представить свои умения широкой публике я до конца не понимала. Какие особенности работы с Людмилой Калабухой? Погружение в тему на 1000%, тщательная проработка деталей и жесткий контроль за выполнением «заданий». Результат? Ощущения полного контроля над своей деятельностью, работой и развитием. Знаю, куда двигаться дальше, а главное – как. Также очень ценна для меня постконсультативная поддержка, Людмила сразу выходит на связь, профессионально и искренне меня поддерживает, помогает и рекомендует меня своим клиентам и партнерам.


32764900_1787818974634645_6399134515192659968_n

Саганович Екатерина, директор учебного центра для майстеров маникюра Nail Street, Запорожье.

le18no20@gmail.com

+38 095 911 85 96

После консультации я не только прокачала свой бизнес, соцсети и навыки переговоров, я стала более уверенной в себе, смелой и где-то наглой 🙂

На консультацию пришла, так как было понимание, что я остановилась на месте. Несмотря на все мои старания в работе, я понимала, что делала что-то не так.

Не понимала, как вести переговоры с организаторами курсов, которые каждый раз то пытались то снизить цену на курсы, то не выполняли условия организации.

Люда – свой человек. Общение проходит в дружеской атмосфере.

Людмила может донести информацию так, что вариантов непонимания не остаётся.

Ценной иформации дается столько, что что не сразу с ней сможешь справиться.

  1. Разобрали правила работы с Инстаграмм и Фейсбук.
  2. Научилась правильно писать продающие посты, которые начали сразу же (!!!) собирать не только рекордное количество лайков и комментариев, но и приводить клиентов и заказчиков на мои программы.
  3. Научилась вести переговоры с организаторами курсов.
  4. Подняла цени на свои курсы и услуги. И никто не умер (я, например 🙂 ) и не отказался со мной работать.
  5. А еще - научилась говорить «Нет» на невыгодные мне предложения.

Мой результат:

  1. уверенность в своих силах и в том, что я делаю,
  2. стала более требовательна к организаторам,
  3. пишу классные продающие и вовлекающие посты,
  4. решилась быть спонсором конкурса и максимально продвигать свой бренд, который с помощью Людмилы так здорово запаковала 🙂
  5. научилась правильно и дорого продавать то, что у меня хорошо получается и что я умею хорошо делать.

Спасибо!


Ігор Кравченко копія Ігор Кравченко – виконавчий директор групи компаній “АЛАТИР”,

співзасновник будівельної компанії “АЛАТИР-ІНВЕСТ”, Рівне.

i.kravchenko@alatyrinvest.com

+38 067 360 09 03

Робота з соцмережами компанії, наповнення та просування сайту, специфіка лендінг-пейджів на кожний об’єкт компанії, робота з персоналом – тільки основні теми консультації, які були дуже цінні для нашої компанії.

Хороша підготовка до проведення, структурована подача інформації, чітка обробка наших запитів як замовника.

Все на вищому професійному рівні – від залучення до роботи експертів саме у сфері нерухомості до наданих контактів перевірених виконавців на кожний етап роботи та зв’язків і напрацювань самої Людмили.


Олена Чорна

Олена Чорна, письменняця, жіночий коуч, мотиватор змін, Кропивницький. + 38 066 825 15 85

Практичність, дієві інстурменти, чіткий покроковий план дій для реалізації мого запиту. Максимальна концетрація потрібного.

Вірішила звернутися під враженням від прочитання книги Людмили “Почніть говорити НІ” та перегляду майстер-класу по «Самопрезентації» у Youtube. Вразили професіоналізм, досвід, що стояв за ними.

Які враження та результат я отримала після співпраці з Людмилою?

Спершу - позитив від Вашої енергійності і віри у мене, від історій про реальних людей, які цього досягли; від того,що відстань між моїм «хочу» і «можу» зникла.

Потім- страх і сумнів: чи можливо все це зробити так швидко? Чи слід зважуватись на те, чого навколо мене не роблять «пересічні» люди (тепер то я знаю, що слід. І що «пересічні» вони лише тому, що не зважуються на зміни). Радість – від перших успіхів, від того, що ВСІ механізми дійсно працюють і для їх використання моїх сил і рішучості достатньо; радість від порівняння «Я-місяць тому» і «Я-зараз».   Окремо хочу відзначити:

  • - письмовий формат співпраці - прописати запит, прописати покроковий план, працювати над цим спільно з клієнтом. Завжди можна повернутись і перечитати!
  • - окремий плюс – це контакти спеціалістів з усіх напрямів і сервісів, які мені знадобились для реалізаціїї запиту.
  •  

327795_198503783613153_1443402599_o

Орєхов Юрій, власник інтернет-магазину “Мир Шариков”, Київ.

sharik.kiev@gmail.com

+38 067 954 63 00

Був приємно здивований, коли побачив, що ви дошукуєте і бачите всі деталі і проблемні місця у клієнтів. І не працюєте поверхнево.

Коли я відвідав безкоштовний онлайн-семінар, то побачив у вас людину, яка знається на проблемах бізнес-процесу, в якої є бажання і можливості допомогти. Після персональної консультації за моїм запитом, а саме - удосконалення існуючого сайту, я би хотів особливо відзначити: відповідальність і виконання обіцяних дій. Що відразу взяв у роботу і обов’язково буду використовувати надалі:

  • виправлення вказаних помилок;
  • переробка сайту за вашими рекомендаціями;
  • самостійне навчання та навчання менеджерів з продажу - “як продавати дорого” за вашими технологіями та матеріалами.
  •  

Браташевська

Браташевська Марія стиліст-іміджмейкер,

імідж-дизайнер, шопер, Київ.

+38 067 802 04 37

masha.bratashevska@gmail.com

В результаті співпраці з Людмилою кількість клієнтів, проектів та цікавих пропозицій суттєво зросла і продожує зростати, виникають нові ідеї і є чітке розуміння як їх реалізовувати.

Професійно займалась своєю сферою діяльності 5 років, але були проблеми з - самопросуванням (була абсолютним противником соцмереж, не розуіла як, про що і для чого там писати, як ділитись професійними та особистими думками); - самопрезентацією (наче б то не правильно себе хвалити, не розуміла як правильно розповідати про вміння/навики, досягнення); - визначенням ціни на свої послуги (деколи приходилось працювати “за дякую”, що виснажує і демотивує).   Що хотіла би особливо відмітити в роботі з Людмилою:

  • - Чітке визначення проблем та точний план їх вирішення.
  • - Пунктуальність та швидка реакція на будь-які запити, потреби.
  • - Відкритість, доступність та підтримка.
  • - Вміння надихати та мотивуати.

 

  • Результати після консультації з тижневою підтримкою:
  •  
  • Розібралась та навчилась працювати з соцмережами. Зрозуміла які найефективніші інструменти та як правильно позиціонувати себе там і використорувати соцмережі в досягненні своїх цілей.
  • Отримала інформацію та допомогу в систиматизації своєї діяльністі та нові напрямки розвитку.
  • Навчилась правильно формувати та використовувати, в залежності від різних ситуацій смопрезентацію, яка дає конкретний результат.
  • Створена правильна цінова політика на мої послуги.
  • Через тиждень після початку професійного просування під керівництвом Людмили без копійки на рекламу і зв’язків мене запросили бути стилістом на зйомках серіалу! Побачили мої пости на Facebook. А тепер в мене вже 3-й проект в кіно!

 


Куліков

Іван Куліков, Еmail-маркетолог,

тренер, консультант з ефективної email-розсилки, Виноградів.

+38 068 496 46 00

www.lifebiznes.com

Я ще не зустрічав людину, котра на стільки глибоко занурилася б у мій проект та вивчила його.

До співпраці з Людмилою моя діяльність, як email-маркетолога була доволі хаотичною. Час від часу я проводив власні вебінари, де продавав свої послуги. Таким чином я отримував різні замовлення по втіленню стратегій email-розсилок. Іноді консультував. Я не мав чіткої стратегії, не було чітко прописаної цільової аудиторії та лінійки продуктів. Тому мені потрібен був професіонал, хто допоміг би мені з цим в найкоротші терміни. Той, хто чітко розуміє, як працює інтернет-бізнес в Україні, та хто міг би повністю зануритись у мій проект. Це повинен був бути успішний підприємець-практик. Тому без вагань я звернувся до Людмили, з якою мав честь познайомитися у Львові, де я також був спікером на міжнародному форумі Digital Nomad Forum Ukraine.   Що хотів би особливо відмітити у співпраці із Людмилою:

  1. Професіоналізм. Людмила змогла вказати на такі напрямки моєї діяльності, про які я навіть не підозрював!
  2. Швидкість. Це той випадок, коли мені не прийшлось чекати на чіткі завдання. Більше того, іноді я навіть не встигав їх втілювати. Такий темп роботи мені до вподоби, коли нічого зайвого та все по ділу.
  3. Підтримка. Для мене підтримка під час співпраці виявилася ключовою! Можу зі 100% впевненістю сказати - якби я не вибрав тип співпраці з подальшою тижневою підтримкою – я би не справився. А ще, Людмила навіть після закінчення співпраці миттєво виходить на зв’язок та при потребі допомагає.

Мої результати після консультації:

  1. Після нашої співпраці у мене повністю змінилося розуміння того, як вибудовувати відносини із своєю цільовою аудиторією та залучати нових клієнтів із Facebook без реклами.
  2. До співпраці з Людмилою я досить скептично ставився до надання консультативних послуг (хоча дуже хотів працювати саме в цьому напрямку), адже я не зовсім розумів, як робити це правильно, ефективно та щоб це було цікаво. Проте зараз саме це мій основний напрямок діяльності.
  3. Я отримав не тільки чітко прописану стратегію, але і важливу для мене підтримку та корисні зв’язки з іншими спеціалістами.
  4. Окремо виділю постановку Людмилою завдань чіткими дедлайнами! Вони змушують діяти і не дають змоги зіскочити. По закінченню співпраці моє позиціювання, продуктова лінійка та цільова аудиторія були повністю змінені та чітко прописані на сайті https://www.lifebiznes.com та всіх медіа ресурсах.

Все почало давати результати майже одразу. Першого нового клієнта (за новою стратегією) я отримав вже за тиждень після співпраці! Це неймовірно!


Софія Мадич

Софія Мадич, автор проекту “Navkolo-Tur з Софією Мадич”

– організація авторських турів в Непал.

madychsofiya@gmail.com

+38 096 813 39 92

http://navkolo-tur.com/

Далі не можна було так вести справу: або згортати, або кардинально міняти. Був потрібний фахівець, який би допоміг. І ним стала Людмила.

Справа не розвивалась. Клієнтів було мало, відповідно, низькі прибутки. Я витрачала гроші на рекламу, яка не приносила ніякого результату, окрім, витрат. Зізнаюсь, у мене були сумніви та побоювання, адже ніколи не стикалась з такого роду консультаціями, не проходила спеціалізованих навчань. Але більше я боялась не спробувати і потім шкодувати про це. Бажання займатись улюбленою справою дало вирішальний поштовх… і я зателефонувала. З перших хвилин я зрозуміла, що попала саме туди. Рішення було прийнято. І, ТАК, мені багато чого було новим і незрозумілим, складним і невідомим.   Я вникала, вчила, не спала ночами і, головне, ПИСАЛА (як же я не люблю писанину ще зі школи), але є результат, який вже є мене тішить. І ще з більшою наснагою хочеться розвивати свою справу та рухатись вперед.   Що хочу сказати про співпрацю з Людмилою Калабухою:

  1. Швидка відповідь на звернення за консультацією.
  2. Покроковий чіткий план дій та оперативне продумання його.
  3. Відкритість, вміння надихати та мотивувати.
  4. Підтримка. ми закінчили офіційну оплачену співпрацю вже кілька місяців тому, а Ви це робите миттєво і досі, за що безмежно вдячна.
  5. Надання всіх своїх контактів та звязків по всій Україні, щоб моя справа була успішною та рухалася вперед.

Мій результат:

  1. Впорядкування соцмереж. Зараз я знаю, як вірно їх вести, та який це безцінний ресурс для піару моєї діяльності. І тепер як у блогера в мене замовляють рекламні пости за 1500 грн!
  2. Чітке позиціонування себе і свого бренду.
  3. Виступи та презентації, яких я всіляко намагалась уникнути до консультації.
  4. З’явилось розуміння того, як вибудовувати відносини із своєю аудиторією.
  5. Без медіа та піару нікуди: тепер про мене регулярно пише преса і я виступаю по радіо!
  6. Значно підвищилась відвідуваність сайту.
  7. Збільшилась кількість підписників на фб сторінці. Люди самі додаються, пишуть, цікавляться. І все це без копійки на платну рекламу!
  8. Люди почали активно цікавитися моїми пропозиціями, зокрема, Непалом.
  9. Мене запрошують проводити презентації по всій Україні і всюди в мене повні зали! Без платної реклами!
  10. З’явились корпоративні замовлення на активний відпочинок. Я навіть сформувала невелику спільноту людей!

Людмило, Ви справжній професіонал своєї справи. Дуже тішуся, що зустріла Вас і маю можливість вчитися саме у Вас. Дякую Вам! Дякую за фаховість, поєднану з людяністю. Ваші поради безцінні.   P.S. Я все ще не навчилась добре “рубати фрази” (як Ви мене вчили) і пишу «мемуари». Я все ще не володію добре бізнесовими термінами і, можливо, мій відгук звучить дуже емоційно і він задовгий, але все що я написала – щиро і правда. Дорога в УКУ, де ви проводили тоді майстер-клас з розвитку та просування власного бренду, тоді була вірною дорогою.   А ще я хочу завезти Вас в той Непал, по якому я вже стала визнаним експертом!


Маша

Марико Гельман - художник, организатор арт-проектов, психотерапевт

(Прага, Чехия).

                                                                                             mariko.gelman@gmail.com

За 7 днів без реклами зі своєї ососбистої сторінки у фб продала робіт на 1500$ після консультації.

І стабільно продає свої роботи як онлайн, так і офлайн.

2018-05-27_17-35-48


БожикОлександр Божик -

скрипаль-віртуоз, лауреат міжнародних конкурсів, композитор, суперфіналіст шоу «Україна має талант», що потрапив до Книги рекордів України, загравши одночасно на чотирьох скрипках (2012), Україна, Львів.

o.bozhyk@gmail.com

+380 96 693 99 66

http://bozhyk.com/

2019-01-02_16-11-00


2019-01-02_16-11-25


А на основній сторінці з відгуками результати моїх клієнтів після групової роботи зі мною. Уявіть, скільки Ви можете отримати, тісно працюючи зі мною персонально!

 

Ваш бізнес може приносити більше грошей, і я знаю, як це зробити!

 

Буду рада вам допомогти.


Оберіть формат навчання, тему тренінгу,

напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей

ФОРМА ДЛЯ ЗАПИТУ ЩОДО БУДЬ-ЯКИХ ДЕТАЛЕЙ НАВЧАННЯ