Особливості та етапи продажів для медичних установ
Чому цей тренінг навчить ваших співробітників продавати краще
Долаємо психологічні бар’єри медичного персоналу в цінових переговорах
Переконливо “закриваємо на покупку” саме у нас тих, хто говорить “ні”, “я бачив дешевше”, “я подумаю”, “чому так дорого?» і «у конкурентів дешевше”.
Впроваджуємо активні перехресні продажі в медицині
Продажі послуг колег-аптеки-лабораторії-лінійки комплексного лікування.
Створюємо “банк” відповідей на всі заперечення та складні питання клієнтів
Створюємо у потенційного пацієнта потребу отримати допомогу саме у вашій клініці.
Ефективно спілкуємося з “важким” і / або конфліктним пацієнтом
Ми впровадили все зразу на тренінгу
Тренер Людмила просила вказати 3 речі, які ми візьмемо в роботу після тренінгу, я не думаю, що буду обмежуватись лише трьома інструментами, я буду використовувати набагато більше з того, що почув.
Володимир Пігович , хірург-стоматолог клініки “Улюблений доктор”, Львів.
Кого навчаємо продавати:
- – вищий і середній медичний персонал;
- – адміністраторів медичних установ;
Методи успішного завоювання ринку зі специфікою медичної галузі:
- Успішно утримуємо ринок і збільшуємо продажі в умовах кризи і війни в країні (мої авторські технології я впровадила вже в десятках компаній тільки за 2015 рік);
- Лояльний клієнт. Як змусити «сарафанне радіо» працювати на вашу клініку або кабінет. Підтримка контактів з постійними клієнтами.
- Позиціонування і презентація в соцмережах;
- Запуск безкоштовного “вірусного маркетингу”;
- Створення самопрезентації, які “продають” вас навіть без вас.
- Формування і збільшення потоку постійних пацієнтів.
Техніки ефективних продажів і обслуговування
- Формування клієнторієнтованого підходу і сервісної комунікації медперсоналу.
- Прописуємо сценарії презентації послуг під час телефонних дзвінків, які дійсно переконують і продають.
- Методи телефонних продажів. Вхідний дзвінок. Вихідний дзвінок.
- Розвиваємо наполегливість, завзятість, а головне, відразу “закриваємо на покупку” саме у нас тих, хто говорить “ні”, “я бачив дешевше”, “я подумаю”, “чому так дорого?» і «у конкурентів дешевше”; робота із запереченнями клієнта
- Швидко і результативно встановлюємо контакт, як під час особистої презентації, так і за допомогою телефону;
- Де і чому ми втрачаємо гроші?
- Збільшення продажів послуг клініки. Впровадження маркетингових методів.
Алгоритми роботи з негативом і запереченнями клієнта
- Працюємо з відмовками і викликаємо довіру клієнта і бажання продовжити діалог;
- Професійно працюємо з маніпуляціями і тиском в конфліктних і стресових ситуаціях, зберігаючи самоконтроль і клієнтів, і навіть більше їм при цьому продаємо!
- Як донести до клієнта негативну інформацію, грамотно повідомити про труднощі.
- Помилки під час ведення телефонних переговорів. Заборонені слова.
Особливості роботи з працівниками
- Пропрацювуємо відповідальність вищого і середнього медичного персоналу за результат роботи клініки.
- Подолання внутрішніх бар’єрів медпрацівників під час надання платних послуг.
- Підвищення лояльності медичного персоналу.
- Розбудова системи цінностей співробітників і орієнтація їх на сучасну комерційну медицину.
Результати для компанії-замовника:
- Набуття навичок грамотного продажу медичних послуг.
- Як наслідок – збільшення доходу клініки
- Поява можливостей для самореалізації лікаря на своєму робочому місці.
- І в цьому секрет лояльності персоналу
Форма проведення:
- Ділові ігри,
- Робота в загальній групі,
- Робота в мікрогрупах,
- Самостійна робота учасників.
Практична тренінгова робота перемежовується з інформаційним матеріалом
Можливе проведення як корпоративного тренінгу для одного кабінету або клініки, так і для збірної групи, складеної з представників різних лікувальних установ, що економічно може бути вигідніше для Вас.
Кількість учасників групи - 6 - 15 осіб, орієнтовний час тренінгу – від 1 дня до 2 днів.
Програма тренінгу складається з урахуванням ваших побажань, з використанням тем, позначених вище
Оберіть формат навчання, тему тренінгу,
напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей на пошту: milakalabukha@gmail.com
або зателефонуйте: (067) 750-38-28