Техніки успішних продажів реклами
Гарантії підвищення продажів для вашого рекламного агентства:
Як власник 3 успішних бізнесів, випробувала всі можливі рекламні канали.
Чітко знаю, як зробити рекламу дійсно системно успішною та які аргументи підібрати для переконання, щоб її точно купили.
Технології і стратегії генерації клієнтів офлайн і онлайн.
Методи і етапи виходу на нові ринки і створювати підприємцям потреби в рекламних послугах, які вони раніше не використовували.
Ефективні телефонні переговори: вхідні та вихідні дзвінки.
Результативні прийоми і система переговорів після першої відповіді «ні» - всі відмовки перетворюємо на причину продовжити діалог.
Створюємо пакетні пропозиції рекламних послуг для різних сегментів ринку.
Пропрацьовуюмо відбудови від конкурентів та закріпляємо здобуті навички в багатоваріантних ділових практичних іграх.
Енергетика і професіоналізм Людмили здатні творити чудеса.
Продавати рекламну послугу після відвідування її тренінгів - справжнє задоволення, оскільки отримана інформація максимально ефективна, структурована, практична і опрацьована на конкретних прикладах.
Рекомендую.
Пайтак Ірина, директор, рекламне агентство Біг Фіш, Львів.
Для кого навчання:
- – Керівники та менеджери з продажів: реклама на радіо та телебаченні, візуальна реклама на транспорті (маршрутних автобусах, трамваях, тролейбусах), салонна реклама, вивіски, касетони, щити, широкоформатний друк, друкована реклама та рекламна продукція.
Методи і стратегії успішного завоювання ринку:
- Етапи виходу на осіб, які приймають рішення по питанню розміщення та замовлення реклами і переконати їх співпрацювати саме із нами.
- Професійна відбудова від конкурентів, прописуємо і коротко формулюємо відмінності та вигоду саме нашої пропозиції від аналогічних компаній, які змагається за ті ж самі цільові потоки або аудиторію.
Техніки ефективного збільшення продажів
- Способи і стратегії переконати клієнта, що саме наша реклама спрацює, якщо в нього вже був негативний досвід або в нього не має бюджету на рекламні послуги.
- Прописуємо та впроваджуємо чіткі відповіді на питання клієнта: “Чому ми” і “Чому зараз?”, коли в клієнта не має потреби та бюджету на рекламу.
- Створюємо воронку продажів реклами
Алгоритми і ефективні методи роботи із запереченнями клієнта
- Створюємо “банк” і систему відповідей на “складні” (незручні, неприємні, провокаційні) питання клієнтів.
- Способи і стратегії поведінки в ситуації, коли заперечення РЕКЛАМОДАВЦЯ обгрунтовані.
- Етапи практичного відпрацювання “ланцюжка ситуацій / заперечень” із застосуванням комплексу перевірених дієвих прийомів при веденні клієнта через воронку продажів реклами.
Ось список заперечень тільки одних моїх клієнтів ПП АРТПРОМ, Західно-української рекламної компанії, Львів, на які ми на тренінгу прописали вичерпні багатоваріантні відповіді:
1. Не сезон.
2. Ваша реклама не працює.
3. В конкурентів те саме дешевше.
4. Погані справи, грошей на рекламу не має.
5. Рекламуємось тільки в інтернеті, нам достатньо.
6. Я подумаю.
7. Ми взагалі не рекламуємось.
8. В нас достатньо клієнтів, реклама нам не потрібна.
9. Ваша реклама не для нашої цільової аудиторії.
10. Ми працюємо з іншими.
11. Про вас погані відгуки.
12. Дорого.
13. Нам це не цікаво.
Результат від співпраці із нашою компанією: переконливе збільшення продажів.
Перед початком тренінгу у деяких учасників були сумніви в його доцільності, результаті та практичності.
Та після його закінчення всі працівники вийшли вмотивовані, натхненні та озброєні дієвими методами збільшення продажів і переконання клієнтів.
Три основні інструменти, які особисто я почала використовувати в своїй роботі:
конкретизація наших рекламних послуг (які опції входять в той чи інший пакет послуг, які треба замовляти додатково), що унеможливлює виникнення претензій у майбутньому і на самому початку спілкування створює прозорі та партнерські стосунки з клієнтами,
робота з соціальними мережами,
збір та використання відгуків задоволених співпрацею клієнтів, написаних за спеціальними алгоритмами.
На тренінгу особливо сподобалася практична частина в відпрацюванні заперечень за простим і чітким алгоритмом.
Роботу тренера оцінюю як чудову і високопрофесійну.
Антонів Олександра, директор з виставкової діяльності ПрАТ “Гал-ЕКСПО” - організація і проведення виставок та презентацій, Львів.
Оберіть формат навчання, тему тренінгу,
напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей на пошту: milakalabukha@gmail.com
або зателефонуйте: (067) 750-38-28