Кому потрібен тренінг:
- Власники бізнесу.
- Директори.
- Керівники відділів продажу.
- Адміністратори торгових залів.
- Продавці-консультанти, які працюють з сегментом “преміум” та “суперпреміум”.
- Всі, хто продає товари і послуги під назвою “розкіш” і «люкс».
Результати які ви отримаєте після тренінгу
Ви отримаєте чітке розуміння того,
- Що таке розкіш.
- Хто є клієнтами магазинів преміум-класу.
- Що насправді продається і купується клієнтами. Сегментація цільової аудиторії конкретного замовника.
- Створення аватару “золотого клієнта”. Технології продажів для ринку ексклюзивних товарів.
- Класифікація клієнтів і потреби кожної категорії.
- Вимоги клієнтів до обслуговування в магазинах класу люкс.
- Цілі і ролі продавця в магазинах преміум-класу.
- Ритуали елітного сервісу при продажу предметів розкоші.
- Що потрібно робити продавцям-консультантам, щоб залучити і зберегти клієнтів в умовах, що змінилися.
- Аналіз досвіду та практики учасників.
- Ритуали зустрічі, «пропуску на територію» та супроводу клієнта.
- Варіанти вступу в контакт з віп-клієнтами різних категорій: особлива увага типу клієнтів “Я –сам”.
- Прийоми виявлення потреб та створення потреб. Техніки збору інформації.
Особливості застосування технологій «Формули продажу вигоди» при продажу товарів сегменту лакшері.
- Прийоми психології, які підштовхують до прийняття рішення про покупку в умовах продажу розкоші і з урахуванням специфіки клієнтів і їхнії заперечень.
- Створення та пропрацювання “банку” відповідей на всі заперечення клієнтів, аналіз та профілактика складних випадків в роботі продавців-консультантів.
- Психологічні прийоми стресостійкості для продавців.
- Ритуали роботи біля каси, упаковки, отримання контактів і дозволу підтримки контакту з клієнтом.
- Технології допродажів в сегменті “лакшері”.
- Ритуали післяпродажного обслуговування.
- Пропозиція варіантів. Презентація. Робота з запереченнями
Техніки, які включає тренінг:
- Створення атмосфери отримання «ексклюзивного споживчого досвіду» під час примірок,
- Особливості роботи з клієнтом віп-категорії в примірювальній або під час демонстрації предметів розкоші,
- “Продажі” історій про бренд, творців, тренди сезону,
- “Продаж фото з зіркою”.
Практичне пропрацювання набутих знань, а саме:
- Вибудовування процесу обслуговування клієнтів;
- “Проживання” матеріалу тренінгу для реальної роботи учасників за допомогою ділових ігор:
- – “Вступ в контакт з клієнтом”,
- – «Як виявити або сформувати потреби”,
- – “Презентація мовою вигоди – купляють всі!”,
- – “Клієнт заперечує і купляє”, “
- – “Як допродати на суму втричі більше основної покупки”,
- – “Робота з претензією та рекламацією”.
Cтолига Світлана, власник ювелірний бутік “Колекція”, Львів.
“Надзвичайно професійний підхід до роботи, попередня підготовча робота тренера, дослідження “Таємний покупець” та історії брендів, які представлені в нашому бутіку. Підготовка роздаткових матреіалів. Під час практичних вправ були створені умови, в яких продавці зразу змогли впровадити новий корисний матеріал”.
Оберіть формат навчання, тему тренінгу,
напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей на пошту: milakalabukha@gmail.com
або зателефонуйте: (067) 750-38-28