Тренінг “Технології продажів, методи просування і маркетингові стратегії у стоматології”

На тренінгу продажів для стоматологів

 

Тренінг проводиться для:

  • лікарів-стоматологів,
  • асистентів стоматологів,
  • адміністраторів стоматологічної клініки,
  • власників стоматологічних кабінетів та приватних клінік.

 

Переваги тренінгу для стоматології:

 

Особливості продажу стоматологічних послуг.

  • Психологічні аспекти продажу медичних послуг адміністратором стоматологічної клініки. Головна різниця понять «пацієнт» і «клієнт».
  • Забезпечення психологічного комфорту і створення довіри у пацієнтів.
  • Ведення клієнта через воронку продажів стоматології
  • Як адміністратору і стоматологу швидко встановити контакт і викликати прихильність і довіру клієнта. Техніки і скрипти продажів і прихованого впливу. Управління враженням. Невербальна поведінка.
  • Аналіз сильних і слабких сторін кожного учасника тренінгу з точки зору невербального впливу на пацієнта (первинне звернення, постійний клієнт).
  • Алгоритм і скрипт продажу для адміністраторів стоматологічної клініки. (Виявлення потреб клієнта, презентація стоматологічних послуг з точки зору вигоди для клієнта, обробка заперечень, спілкування, завершення угоди)
  • Додаткова пропозиція (продаж лікарських препаратів, засобів для догляду, косметики та ін.).
  • Як адміністратору стоматологічної клініки створити у потенційного пацієнта потребу отримати допомогу саме у Вас.
  • Лояльний клієнт. Як змусити «сарафанне радіо» працювати на Вашу стоматологічну клініку або кабінет. Підтримання контактів з постійними клієнтами і повернення їх у воронку продажів в стоматології.
  • Ефективний маркетинг і просування свого бренду.

 

Сучасний діловий етикет і скрипти телефонних переговорів.

  • Телефонний етикет. Вхідний дзвінок. Вихідний дзвінок.
  • Робота з голосом і мовою. Мова як ефективний інструмент впливу.
  • Способи впливу на співрозмовника в умовах спілкування по телефону.
  • Помилки адміністраторів стоматології при веденні телефонних переговорів. Заборонені слова.
  • Де у воронці продажів в стоматології і чому ми втрачаємо гроші?
  • Як “закрити” дзвінок на візит в конкретний час і на конкретну дату.

 

Алгоритми і скрипти роботи з ціновими запереченнями.

  • Психологічні бар’єри медичного персоналу стоматологічної клініки в цінових переговорах. Подолання цих бар’єрів.
  • Ефективна поведінка і аргументи у відповідь на слова: «Чому так дорого? !!!».
  • Зміна контексту: не “хворий, якому я повинен допомогти», а «клієнт, який має платити».
  • Як не виглядати в очах пацієнта «грабіжником», який хоче «розвести» на максимальну суму.

 

Робота і спілкування з “важким” або конфліктним пацієнтом.

  • Механізми профілактики конфліктних ситуацій в стоматології. Потенційно конфліктогенні ситуації.
  • Техніка продажів і безпека при роботі з емоційно напруженим клієнтом для адміністратора стоматології і стоматолога.
  • Робота з запереченнями і сумнівами клієнта.
  • Психологічні прийоми ефективної поведінки в конфлікті.
  • Як донести до клієнта негативну інформацію, грамотно повідомити про труднощі.
  • Контроль власного роздратування і страху в конфліктній ситуації.

 

Ігри, в які грають пацієнти платних стоматологічних клінік.

  • Маніпуляція як стратегія впливу
  • Види маніпуляцій. Маніпуляції статусом, «на слабо», апеляція до ключових персон, маніпуляція на почутті провини.
  • Ігри, в які грають пацієнти. «У мене немає грошей!», «Ми ж друзі - давай я заплачу тільки за матеріали!», «Як вам не соромно ?! Ви ж клятву Гіппократа давали !!! »і т.д.
  • Як «впізнати» маніпуляцію і не попастися на гачок.
  • Основні прийоми і техніки протистояння маніпуляціям

 

Обслуговування VIP-пацієнтів.

  • Відпрацювання навичок спілкування і технік продажу з даною категорією пацієнтів.
  • Як адміністратору і стоматологу розвивати впевненість в собі.
  • Встановлення довгострокових і ефективних відносин з VIP-клієнтом.
  • Подолання комунікативних бар’єрів при спілкуванні з VIP-клієнтом.
  • Розробка воронки продажів в стоматології для VIP-клієнтів

 

Ефективне управління стресом для адміністраторів стоматології і стомалогів.

  • Підготовка до продажів медичних послуг. Створення позитивного робочого настрою.
  • Тренування навичок «відключення» від своїх особистих ситуацій. Як уникнути особистісної реакції на роботу.
  • Внутрішній «енерджайзер» і самомотивація стоматолога. Де взяти драйв, коли не хочеться йди на роботу?
  • Як подолати власний опір перед неприємним розмовою з конфліктним пацієнтом.
  • Тренування впевненої поведінки і його роль в сервісній комунікації.
  • Навички самоуправління і менеджмент особистості;
  • Відповідальність вищого та середнього медичного персоналу за результат. Стратегія роботи в команді.
  • Психологічні техніки для швидкого зняття стресів і відновлення працездатності.

 

Які ви отримаєте результати після тренінгу для стоматологічної клініки:

  • Подолання внутрішніх бар’єрів медпрацівників при наданні платних послуг.
  • Розвиток клієнт-орієнтованого підходу та сервісної комунікації медперсоналу.
  • Перебудова системи цінностей співробітників і орієнтація їх на сучасну комерційну медицину.
  • Набуття навичок грамотного продажу медичних послуг.
  • Поява можливостей для самореалізації лікаря на своєму робочому місці.
  • Формування потоку постійних пацієнтів.
  • Підвищення лояльності медичного персоналу.
  • Збільшення продажів послуг клініки.
  • Дієва маркетингова стратегія і впізнаваність вашого медичного центру.
  • Пропрацьована воронка продажів для стоматології

Зоряна Пігович, ортопед-стоматолог, власник стоматологічної клініки “Улюблений доктор”:

“Після тренінгу “Як залучати клієнтів – купляють всі!” в роботу візьму: професійний комплімент, продаж власного продукту, поки пацієнт сидить в кріслі, випадок на роботі “анекдот”. Атмосфера на тренінгу – дружня, емоційна, чітко побудоване розуміння одне одного. Роботу тренера оцінюю на 5+++. Планую замовити наступні тематичні тренінги”.


 

Оберіть формат навчання, тему тренінгу,

напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей на пошту: milakalabukha@gmail.com

або зателефонуйте: (067) 750-38-28

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *