Тренінг проводиться для:
- лікарів-стоматологів,
- асистентів стоматологів,
- адміністраторів стоматологічної клініки,
- власників стоматологічних кабінетів та приватних клінік.
Переваги тренінгу для стоматології:
Особливості продажу стоматологічних послуг.
- Психологічні аспекти продажу медичних послуг адміністратором стоматологічної клініки. Головна різниця понять «пацієнт» і «клієнт».
- Забезпечення психологічного комфорту і створення довіри у пацієнтів.
- Ведення клієнта через воронку продажів стоматології
- Як адміністратору і стоматологу швидко встановити контакт і викликати прихильність і довіру клієнта. Техніки і скрипти продажів і прихованого впливу. Управління враженням. Невербальна поведінка.
- Аналіз сильних і слабких сторін кожного учасника тренінгу з точки зору невербального впливу на пацієнта (первинне звернення, постійний клієнт).
- Алгоритм і скрипт продажу для адміністраторів стоматологічної клініки. (Виявлення потреб клієнта, презентація стоматологічних послуг з точки зору вигоди для клієнта, обробка заперечень, спілкування, завершення угоди)
- Додаткова пропозиція (продаж лікарських препаратів, засобів для догляду, косметики та ін.).
- Як адміністратору стоматологічної клініки створити у потенційного пацієнта потребу отримати допомогу саме у Вас.
- Лояльний клієнт. Як змусити «сарафанне радіо» працювати на Вашу стоматологічну клініку або кабінет. Підтримання контактів з постійними клієнтами і повернення їх у воронку продажів в стоматології.
- Ефективний маркетинг і просування свого бренду.
Сучасний діловий етикет і скрипти телефонних переговорів.
- Телефонний етикет. Вхідний дзвінок. Вихідний дзвінок.
- Робота з голосом і мовою. Мова як ефективний інструмент впливу.
- Способи впливу на співрозмовника в умовах спілкування по телефону.
- Помилки адміністраторів стоматології при веденні телефонних переговорів. Заборонені слова.
- Де у воронці продажів в стоматології і чому ми втрачаємо гроші?
- Як “закрити” дзвінок на візит в конкретний час і на конкретну дату.
Алгоритми і скрипти роботи з ціновими запереченнями.
- Психологічні бар’єри медичного персоналу стоматологічної клініки в цінових переговорах. Подолання цих бар’єрів.
- Ефективна поведінка і аргументи у відповідь на слова: «Чому так дорого? !!!».
- Зміна контексту: не “хворий, якому я повинен допомогти», а «клієнт, який має платити».
- Як не виглядати в очах пацієнта «грабіжником», який хоче «розвести» на максимальну суму.
Робота і спілкування з “важким” або конфліктним пацієнтом.
- Механізми профілактики конфліктних ситуацій в стоматології. Потенційно конфліктогенні ситуації.
- Техніка продажів і безпека при роботі з емоційно напруженим клієнтом для адміністратора стоматології і стоматолога.
- Робота з запереченнями і сумнівами клієнта.
- Психологічні прийоми ефективної поведінки в конфлікті.
- Як донести до клієнта негативну інформацію, грамотно повідомити про труднощі.
- Контроль власного роздратування і страху в конфліктній ситуації.
Ігри, в які грають пацієнти платних стоматологічних клінік.
- Маніпуляція як стратегія впливу
- Види маніпуляцій. Маніпуляції статусом, «на слабо», апеляція до ключових персон, маніпуляція на почутті провини.
- Ігри, в які грають пацієнти. «У мене немає грошей!», «Ми ж друзі - давай я заплачу тільки за матеріали!», «Як вам не соромно ?! Ви ж клятву Гіппократа давали !!! »і т.д.
- Як «впізнати» маніпуляцію і не попастися на гачок.
- Основні прийоми і техніки протистояння маніпуляціям
Обслуговування VIP-пацієнтів.
- Відпрацювання навичок спілкування і технік продажу з даною категорією пацієнтів.
- Як адміністратору і стоматологу розвивати впевненість в собі.
- Встановлення довгострокових і ефективних відносин з VIP-клієнтом.
- Подолання комунікативних бар’єрів при спілкуванні з VIP-клієнтом.
- Розробка воронки продажів в стоматології для VIP-клієнтів
Ефективне управління стресом для адміністраторів стоматології і стомалогів.
- Підготовка до продажів медичних послуг. Створення позитивного робочого настрою.
- Тренування навичок «відключення» від своїх особистих ситуацій. Як уникнути особистісної реакції на роботу.
- Внутрішній «енерджайзер» і самомотивація стоматолога. Де взяти драйв, коли не хочеться йди на роботу?
- Як подолати власний опір перед неприємним розмовою з конфліктним пацієнтом.
- Тренування впевненої поведінки і його роль в сервісній комунікації.
- Навички самоуправління і менеджмент особистості;
- Відповідальність вищого та середнього медичного персоналу за результат. Стратегія роботи в команді.
- Психологічні техніки для швидкого зняття стресів і відновлення працездатності.
Які ви отримаєте результати після тренінгу для стоматологічної клініки:
- Подолання внутрішніх бар’єрів медпрацівників при наданні платних послуг.
- Розвиток клієнт-орієнтованого підходу та сервісної комунікації медперсоналу.
- Перебудова системи цінностей співробітників і орієнтація їх на сучасну комерційну медицину.
- Набуття навичок грамотного продажу медичних послуг.
- Поява можливостей для самореалізації лікаря на своєму робочому місці.
- Формування потоку постійних пацієнтів.
- Підвищення лояльності медичного персоналу.
- Збільшення продажів послуг клініки.
- Дієва маркетингова стратегія і впізнаваність вашого медичного центру.
- Пропрацьована воронка продажів для стоматології
Зоряна Пігович, ортопед-стоматолог, власник стоматологічної клініки “Улюблений доктор”:
“Після тренінгу “Як залучати клієнтів – купляють всі!” в роботу візьму: професійний комплімент, продаж власного продукту, поки пацієнт сидить в кріслі, випадок на роботі “анекдот”. Атмосфера на тренінгу – дружня, емоційна, чітко побудоване розуміння одне одного. Роботу тренера оцінюю на 5+++. Планую замовити наступні тематичні тренінги”.
Оберіть формат навчання, тему тренінгу,
напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей на пошту: milakalabukha@gmail.com
або зателефонуйте: (067) 750-38-28