Тренінг «Етапи подолання заперечень для ефективного збільшення продажів»

Коли чітко знаєш, що робити, тоді є і радість і результат!

Коли чітко знаєш алгоритми роботи із запереченнями, тоді є і радість і результат!

 

В результаті тренінгу ваша компанія отримає наступні результати

 

Вміння продавців перехоплювати ініціативу у розмові навіть із найскладнішими покупцями

Як продати клієнту, який каже: “Дорого”, і як це збільшує наш kpi?

 

Угоди завершуються результатом, а не черговим “я подумаю”

 

Прописуємо систему ефективних скриптів, етапи роботи із запереченнями і впроваджуємо на практиці

А якщо це “відкат”: дізнайтеся, як професійно діяти і, що говорити для закриття угоди?

 

Методи і скрипти «дотискання» кожного клієнта до покупки і допродуємо супутні товари

Як робити відтерміновані продажі, якщо у ваших покупців “не сезон”, та гарантовано продати неліквіди?

 

Хто отримає від тренінгу найбільшу вигоду?

  • менеджери з продажу,
  • продавці-консультанти в торгових залах,
  • керівники відділів продажу,
  • “працівники на телефоні”,
  • підприємці, які самостійно продають свій продукт.

 


Тренінг – хороший, позитивний, корисний, як для працівників, так і для власників.

Нові дуже корисні ідеї. Результат: працівники добре налаштовані на роботу із запереченнями і “озброєні” конкретними дієвими рекомендаціями. Дякую за роботу.

Оксана Чепіль, власник мережі магазинів “ОМА секонд хенд”, Львів-Херсон.


Продавці дізнаються важливі аспекти психології покупця і етапів роботи із запереченнями

  • що насправді має на увазі клієнта, який говорить нам “дорого!”,
  • техніки вербальної і невербальної комунікації – як це впливає на наші продажі,
  • модель алгоритму прийняття рішень покупцем: «Думай як клієнт»,
  • мовні помилки, ви про них не здогадуєтеся, а вони викликають заперечення і руйнують продажі,

 

Після тренінгу менеджери будуть знати важливі інструменти і техніки відповідей на заперечення

  • види заперечень клієнтів і алгоритми як працювати з кожним із них,
  • які помилки продавців викликають заперечення клієнтів,
  • що таке відтермінований продаж і як він працює,
  • методи як більше ніколи не сприймати перше «ні» покупця як остаточну відмову,
  • методи як протидіяти тиску і критиці в складних умовах збуту,
  • як працювати на більший результат для компанії і для себе особисто,
  • 14 працюючих технік для скриптів роботи з запереченнями,

 

Співробітники відділу продажів освоять етапи стратегії роботи з запереченнями

  • як ефективно будувати розмову про конкурентів, щоб клієнти відразу розуміли: ви – найкращі!
  • авторські техніки і скрипти відповідей на заперечення, яких не використовує ніхто,
  • універсальний алгоритм відповіді на всі заперечення, з якими ви зустрічалися і які тільки можуть виникнути,
  • динаміка продажів: коли ми отримаємо заперечення і методи як їх попередити,

 

Психологічна самодопомога під час продажів консультантам, менеджерам і працівникам «на телефоні»

  • критика справедлива і несправедлива, що робити;
  • як гідно «тримати удар» та продавати в умовах тиску, створюючи навіть зі складних клієнтів – лояльних.

 


 

Для себе відкрив нові ефективні знання алгоритму відповіді на заперечення!

Щиро вдячний за вчорашній майстер-клас Людмилі Калабусі, за її , позитив, харизму та віру в кожного з нас стати кращими ніж ми були.

Отримав ще більшу, віру в себе, в продукт, в свою компанію, в клієнта, якому хочеться приносити радість нашими послугами та продуктом!

Бажаю кожному з Вас мати таких друзів та бізнес-тренерів, як Людмила Калабуха !!!

Клочко Олександр, ковальська майстерня “Гефест”, співвласник, Івано-Франківськ.


 

 

Оберіть формат навчання, тему тренінгу,

напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей на пошту: milakalabukha@gmail.com

або зателефонуйте: (067) 750-38-28