Тренінг «Методи спілкування з клієнтом в активних продажах у торговому залі та магазині-салоні»

Урочисте вручення сертифікатів після тренінгу для продавців "Снежка-Україна" Урочисте вручення сертифікатів після тренінгу для продавців “Снежка-Україна”

 

Як саме тренінг збільшить ваші продажі:

 

Ефективні методи вступу в контакт, які стимулюють збут

“Що вам підказати?” та “Чим вам допомогти?” – нехай менеджери з продажу конкурентів вбивають свої продажі цими запитаннями!

Стратегії продажу тим, хто прийшов “тільки подивитися”

Завдяки оновленим технікам прямих активних продажів складні клієнти “Я-сам” стають реальними покупцями і залучають інших купували лише у вас.

Працюємо з великими групами клієнтів ефективно без нервів та втрат покупців

Практичні ефективні багатоваріантні припрацювання технік прямих активних продажів саме на прикладах вашого бізнесу.

Гарантовано допродуємо до основного продукту супутні товари

Відразу під час тренінгу прописуємо лінійку допродажів та впроваджуємо моделі на практиці в ділових іграх для менеджерів з продажу.

 


Продажі виросли лише впродовж першого місяця після тренінгу на 30% 

Отриманий результат після тренінгу перевершив всі мої очікування! Лише вчора - дівчина зайшла “тільки подивитися”, а вийшла з 2 подарунками для мами і для сестри!

Лариса Бейко, директор салону подарунків «Le Present»,  Київ.


 

Гарантовано підвищуємо кваліфікацію:

  • – керівникам магазинів та роздрібних мереж;
  • – продавцям-консультантам в торгових залах чи салонах.
  • – менеджерам активних продажів

 

Стратегічні результати для вашого бізнесу:

  • – збільшення продажів в B2B і B2C.
  • – лояльні та постійні клієнти
  • – більший середній чек
  • – зростання прибутку

На тренінгу розглянемо багато практичних варіантів управління активними продажами в торговому залі і алгоритмів саме на прикладах вашого бізнесу: опрацюємо різні групи клієнтів, стратегії, ситуації, ефективні алгоритми і техніки активних продажів.

 

Навички, які отримають ваші продавці-консультанти:

  • – вміння правильно продавати товар – засвоять алгоритми ведення і скрипти «снайперських» презентацій в торговому залі, які справді продають;
  • – навики активного слухання в продажах
  • – підведуть клієнта до покупки й перетворять його «ні» в продаж товару;
  • – пропишуть лінійку допродажів за основними продуктами замовників для збільшення продажів;
  • – навички управління активними продажами
  • – зможуть гідно «тримати удар» та продавати в умовах тиску та критики,
  • – прийоми створення навіть із складних клієнтів – лояльних, а також зберігати емоційну рівновагу в складних професійних ситуаціях;
  • – почнуть мислити стратегічно і будуть поводитися як професіонали, що значно покращить фінансові справи учасників, а також збільшить продажі компанії.
  • – зрозуміють та пропрацюють скрипти, алгоритми і методики роботи з кількома клієнтами одночасно.
  •  

 

Після тренінгу учасники знатимуть:

  • – типи клієнтів і моделі правильної роботи з кожним із них. Особлива увага – клієнтам зразка “Я-сам”, які прийшли “тільки подивитися”, – продавці будуть знати техніки і алгоритми перетворення їх на реальних покупців;
  • – як менеджеру з продажу своєчасно та професійно підводити клієнта до укладання угоди, здійснювати допродажі;
  • – основні потреби клієнта
  • – ефективні техніки прямих активних продаж в B2B і B2C;
  • – як прописати та впровадити “банк” дієвих технік виявлення (формування) потреб, згідно з бізнесом замовника;
  • – всі етапи ведення активного продажу товару від основ до найтонших нюансів.

Відразу під час тренінгу прописуємо лінійку допродажів та впроваджуємо на практиці в ділових іграх. Навчимо менеджерів з продажу сміливо пропонувати супутні товари і збільшувати продажі.

 

Продавці засвоять методи спілкування із клієнтом і алгоритми роботи з запереченнями:

  • – отримають «банк» скриптів і відповідей в B2B і B2C на основні відмовки та заперечення, які їм доводилося чути; готові моделі і покрокові алгоритми перетворення будь-яких відмовок чи заперечень покупців у причину продовжити діалог;
  • – знатимуть психологію і основні потреби споживача, та засвоять прийоми активного слухання, ефективні моделі і техніки спілкування, тобто навики, якими має володіти хороший продавець;
  • – складуть власні шаблони і скрипти розмови для кожного типу клієнтів;
  • – учасники позбавляться мовних і поведінкових помилок, про які вони навіть не здогадуються, які руйнують контакт і процес прямого продажу в торговому залі;
  • – зможуть дати відповіді на тупикові питання покупців, щоб професійно управляти активними продажами;
  • – засвоять правила зустрічі і прийоми привітання клієнта в торговому залі, згідно з специфікою бізнесу замовника замість непродуктивних і набридлих: “Що вам підказати?” для успішного ведення активної продажі;
  • – пропишуть фрази-приєднання до покупця(напрацювання «банку» фраз за кожним конкретним продуктом): 1, 2 і 3 ступінь поглиблення контакту та залучення клієнта до розмови, тобто отримають навики та впровадять на практиці готові скрипти для роботи в торговому залі, які значно збільшать продажі та прибутки компанії;
  • – знатимуть прийоми і послідовність кроків у спілкуванні в B2B і B2C і будуть правильно працювати із покупцем знаючи його потреби.

 

Складні клієнти “Я-сам”, «я тільки подивитися» чи «я прицінююся» стають реальними покупцями і залучають інших купували лише у вас. Ваші продавці освоять навики і тактику спілкування з тими, хто сумнівається та будуть підводити їх до покупки із легкістю.


Шелест Влад, консультант ТзОВ “Снєжка-Україна”, Національна мережа будівельно-господарських гіпермаркетів “Епіцентр”, Київ.

Я считал, что я отличный продавец. После тренинга я для себя открыл очень много таких моментов, которые действительно помогут мне в работе. Полный позитив. Все прекрасно обясняется и усваивается. Все очень легко и доступно.


 

 

Оберіть формат навчання, тему тренінгу,

напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей на пошту: milakalabukha@gmail.com

або зателефонуйте: (067) 750-38-28

Записи вебінарів про продажі та експрес-поради

Алгоритм: Як зробити так, щоб нас зразу взяли заміж?

Робота з запереченнями клієнтів:

Як проходять тренінги Людмили Калабухи: користь і позитив!