Технології продажів нерухомості – як збільшити потік клієнтів і перевиконати плани.

На майстер-класі у Львові

На майстер-класі у Львові

Під час майстер-класу у Львові

Під час майстер-класу у Львові

 

 

 

 

 

 

 

Особливість тренінгу:

  • для керівників,
  • досвідчених ріелторів і менеджерів,
  • для початківців.

 

Основа правильних продажів:

  • Класичні техніки і прийоми успішних продажів,
  • Психологічні технології ефективної презентації і роботи з клієнтами і їхніми запереченнями,
  • Нюанси, правила і хитрощі переконання на об’єкті і по телефону,
  • Всі техніки, скрипти холодних дзвінків, прийоми і технології розглядаються і демонструються виключно через призму ефективного продажу нерухомості та роботи ріелтора чи менеджера,
  • Ігрові технології сприяють як ефективному засвоєнню нового матеріалу, так і підняттю особистого успішного досвіду учасників та взаємообміну цим досвідом.

 

Створення власної системи пошуку клієнтів та роботи з ними:

  • Методи створення бази даних потенційних клієнтів,
  • Правила і алгоритми повсякденної роботи по телефону з базою менеджера,
  • Етап збору інформації. Методи отримання потрібної інформацію від клієнта. Прийоми роботи питаннями і техніка оцінки. «Клієнт купує не нерухомість, він купує вигоду або задоволення своїх запитів».
  • Створення правильних орієнтувальних скриптів холодних чи гарячих дзвінків і успішних шляхів обходу заперечень.

 

Ефективна презентація будинків, квартир і земельних ділянок:

  • Алгоритми використання інформації, отриманої від клієнта,
  • “Формула продажу вигоди”, як основа правильної презентації об’єкта при показі,
  • Робота з питаннями і запереченнями по телефону і на об’єкті. Основні заперечення клієнтів та скрипти, методика, прийоми і правила успішної роботи з ними,
  • Психологічні аспекти етапу підведення клієнта до покупки. Алгоритми підведення клієнта до прийняття рішення і завершення угоди. Фрази-зачіпки, які підведуть клієнта до успішної купівлі.

 

Правильна робота на повторних переглядах нерухомості.

  • Психологічні техніки і скрипти утримання клієнта.
  • Уміння спостерігати і слухати. Гнучкість при роботі з клієнтами по телефону і на об’єкті. Як приєднуватися і вести клієнта.
  • Методи і алгоритми роботи з продавцем і з покупцем.
  • Методики поведінки і презентації в складних випадках. Як ріелтору не втратити обличчя, вийти переможцем, залишити поле для повторної зустрічі.
  • Психологічні прийоми швидкого налаштування, саморегуляції та приведення себе в бажаний стан для ріелтора.
  • Аналіз розмови по «гарячих слідах». Запис отриманої інформації. Правильне планування ріелтором подальших дій з даним клієнтом.

 

Методи продажів елітної нерухомості. Чого хочуть багаті клієнти.

  • Відмінність презентацій, прийомів і алгоритмів продажів нерухомості економ, бізнес і елітного класів.
  • Відмінність продажів новобудови та об’єктів вторинного ринку нерухомості.
  • Що робити, якщо клієнт поза полем прямого досягнення. Особливості телефонних переговорів, скрипти холодних чи гарячих дзвінків і успішні активні продажі по телефону.
  • Продажі командою. Особливості та технологія презентації і продажу «в парі».
  • Рекомендації. Одержання і використання.

 

Тренінг налаштовується на конкретну ситуацію у фірмі і на запит учасників. Саме тому на тренінгу в першу чергу розглядаються найактуальніші для учасників теми.

 


Житловий комплекс “Львівська мрія” - квартири від забудовника, менеджер з продажів Дуда Христина.

“Що візьму в роботу після тренінгу: опрацюю правила самопрезентації і спробую їх застосувати, буду детальніше відповідати на дзвінки і заперечення, спробую працювати з історіями успіху наших клієнтів і жартами. Враження дуже позитивні! Багато корисної інформації. Цікаві співрозмовники. Практичні поради. Пані Людмила! Ви – супер! Дякую”.


 

Оберіть формат навчання, тему тренінгу,

напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей на пошту: milakalabukha@gmail.com

або зателефонуйте: (067) 750-38-28

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *