Особливість тренінгу:
- для керівників,
- досвідчених ріелторів і менеджерів,
- для початківців.
Основа правильних продажів:
- Класичні техніки і прийоми успішних продажів,
- Психологічні технології ефективної презентації і роботи з клієнтами і їхніми запереченнями,
- Нюанси, правила і хитрощі переконання на об’єкті і по телефону,
- Всі техніки, скрипти холодних дзвінків, прийоми і технології розглядаються і демонструються виключно через призму ефективного продажу нерухомості та роботи ріелтора чи менеджера,
- Ігрові технології сприяють як ефективному засвоєнню нового матеріалу, так і підняттю особистого успішного досвіду учасників та взаємообміну цим досвідом.
Створення власної системи пошуку клієнтів та роботи з ними:
- Методи створення бази даних потенційних клієнтів,
- Правила і алгоритми повсякденної роботи по телефону з базою менеджера,
- Етап збору інформації. Методи отримання потрібної інформацію від клієнта. Прийоми роботи питаннями і техніка оцінки. «Клієнт купує не нерухомість, він купує вигоду або задоволення своїх запитів».
- Створення правильних орієнтувальних скриптів холодних чи гарячих дзвінків і успішних шляхів обходу заперечень.
Ефективна презентація будинків, квартир і земельних ділянок:
- Алгоритми використання інформації, отриманої від клієнта,
- “Формула продажу вигоди”, як основа правильної презентації об’єкта при показі,
- Робота з питаннями і запереченнями по телефону і на об’єкті. Основні заперечення клієнтів та скрипти, методика, прийоми і правила успішної роботи з ними,
- Психологічні аспекти етапу підведення клієнта до покупки. Алгоритми підведення клієнта до прийняття рішення і завершення угоди. Фрази-зачіпки, які підведуть клієнта до успішної купівлі.
Правильна робота на повторних переглядах нерухомості.
- Психологічні техніки і скрипти утримання клієнта.
- Уміння спостерігати і слухати. Гнучкість при роботі з клієнтами по телефону і на об’єкті. Як приєднуватися і вести клієнта.
- Методи і алгоритми роботи з продавцем і з покупцем.
- Методики поведінки і презентації в складних випадках. Як ріелтору не втратити обличчя, вийти переможцем, залишити поле для повторної зустрічі.
- Психологічні прийоми швидкого налаштування, саморегуляції та приведення себе в бажаний стан для ріелтора.
- Аналіз розмови по «гарячих слідах». Запис отриманої інформації. Правильне планування ріелтором подальших дій з даним клієнтом.
Методи продажів елітної нерухомості. Чого хочуть багаті клієнти.
- Відмінність презентацій, прийомів і алгоритмів продажів нерухомості економ, бізнес і елітного класів.
- Відмінність продажів новобудови та об’єктів вторинного ринку нерухомості.
- Що робити, якщо клієнт поза полем прямого досягнення. Особливості телефонних переговорів, скрипти холодних чи гарячих дзвінків і успішні активні продажі по телефону.
- Продажі командою. Особливості та технологія презентації і продажу «в парі».
- Рекомендації. Одержання і використання.
Тренінг налаштовується на конкретну ситуацію у фірмі і на запит учасників. Саме тому на тренінгу в першу чергу розглядаються найактуальніші для учасників теми.
Житловий комплекс “Львівська мрія” - квартири від забудовника, менеджер з продажів Дуда Христина.
“Що візьму в роботу після тренінгу: опрацюю правила самопрезентації і спробую їх застосувати, буду детальніше відповідати на дзвінки і заперечення, спробую працювати з історіями успіху наших клієнтів і жартами. Враження дуже позитивні! Багато корисної інформації. Цікаві співрозмовники. Практичні поради. Пані Людмила! Ви – супер! Дякую”.
Оберіть формат навчання, тему тренінгу,
напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей на пошту: milakalabukha@gmail.com
або зателефонуйте: (067) 750-38-28